دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

یادته

یادته
رو تن پاک درختی با قلم نوشتم این بار
سال نود آمد تو کجایی ای یار
یادته میگفتی پارسال می رسیم به هم همین سال
یادته گفتم نمیشه بخت ما شگون نداره
همون روز بارون می اومد گریه ها آروم می اومد
یه صدای پای سردی از کنار شهر می اومد
آخرین روز آخرین شب آخرین نزدیکی ما
مرسی از ماه و ستاره هم نگین شب ما
زیر این سقف کبود و پشت سر سیاهی شب
تا سحر کنار ما هم تا همان تباهی شب
خنده بازار کم شده بود گریه پشت گریه آمد
دل ندا میداد همین شب پشت سر جدایی آمد
گرمی حرم نفسهات روی گونه های من بود
سردی ترس جدایی روی شونه های من بود
عشق تو جنون وحشت میدره حرم تنم را
اما مهربان تر از نسیمی میبره هوش سرم را
رو تن پاک درختی با قلم نوشتم این بار
سال نود آمد تو کجایی ای یار
یادته میگفتی پارسال می رسیم به هم همین سال
یادته گفتم نمیشه بخت ما شگون نداره
یادته زیادی سوختیم یادته گفتی نباختیم
یادته ما رو می بردند یادته جدامون کردن از هم
یادته جداشدیم از هم

یادته ... یادته

---------------------21 اسفند ماه 1389



دانلود دکلمه با حجم 2.76 مگابایت


لینک دانلود شماره 1


لینک دانلود شماره 2

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

دانلود ویدئو کلیپ میکس شده مربوط به دکلمه و شعر

Size: 3.69 MB | Type: WMV


لینک دانلود شماره 1


لینک دانلود شماره 2

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

تصویر متن شعر با کیفیت بسیار خوب

دانلود

مرگ خاموش

مرگ خاموش
سرد سرد است اینجا
فریاد کن: ای خدا
درد درد است این جا
رها کن این صدا
خانه ی من باغچه ای داشت از یاس
یاس من دلی داشت الماس
در تهاجم یک شب
همان شب که من مردم
یاس من پژمرد
او تشنه است
تنها
در باغچه ای

بی صدا


---------------------13 اسفند ماه 1389



دانلود دکلمه با حجم 1.28 مگابایت

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""


همچنین جهت دریافت تصویر متن شعر با کیفیت بسیار خوب بر روی دکمه ی دریافت در پایین کلیک کنید

دریافت