دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

همراه با زندگی

فکر می کنیم که زنده ایم
یا زندگی رو ساخته ایم
زنده نبودیم ببینیم
که زندگی رو باخته ایم
یکی هم سن تو شاده
پول تو جیبش خیلی داره
پدر مادر همراهشن
دوستای خوب هم سازشن
یه روز سفر دبی داره
یه روز دعوت به کیش داره
همیشه شاد و خوشحاله
چشماش میگن غم نداره
یکی هم سن تو باخته
بخت بدی باهاش ساخته
دلش پاک بود اما بد شد
وقتی که روزگار سخت شد
دو تا خواهر دم بخت داشت
چه دردهایی که در پیش داشت
همه چشم ها به سوی او
دست کی بود یارای او
می گفتن که فقیری تو
رفیق بی دلیلی تو
دل او می شکست هر دم
برای او دعا کردم
ولی ما خوب خدا داریم
خدای مهربان داریم
می دونم که دلا پیره
که فکرها هم کجا میره
یکی تو غرب یکی تو شرق
اونا خوشحال ولی ما غرق
می دونم که دلت می خواست
همون چیزها که هردم خواست
یه روز شاد و بی هراس
بدون جنگ و دل خراش
ولی خوب با دلا ساختیم
آخه ما با خدا ساختیم
بیا با من دعا آیین
من می گویم بگو آمین
خدایا من تو را دارم
کمک کن تا به پا باشم
کمک کن تا به تو هردم
نزدیک و نزدیکتر باشم
خدایا من جوان یا پیر
چرا دل ها همه دلگیر
کمک کن تا در این زندان
رها باشم همچو رندان
خدایا با بدان منداز
کنارم نارفیق منداز
خدایا عشق را رها ساز
گرگ را از میش آشکار ساز
خدایا زنده ام زندگی ده

اگر نشد مرگ را رحمتی ده


-------------------1 مرداد 1390



دکلمه با حجم 2.48 MB مگابایت

دانلود

...................................................................................

ویدئو کلیپ میکس شده دکلمه و شعر

Size: 1.90 MB | Type: WMV

دانلود


...................................................................................

دریافت تصویر متن شعر با کیفیت بسیار خوب

لاک آبی

لاک آبی
سرمه کشیدم به چشات/چشای پشت اون نگات/نمی دونستم چی میشه/وقتی که رقصیدم باهات/آبی لاک دست تو/نور سیاه چشم تو/گم شدن عقاقیا/پرسه تو شب کنار ما/خلاصه این که گم شدیم/تو دست تو رها شدیم/هر جا میری دنبال تو /کوچه به کوچه پای تو/حتی خیال فکر تو/موهای لخت تن تو/شونه به شونه با منه/شونه به شونه با منه/سایه بکش روی چشات/همسایتم توی دلت/خط لباتو گم نکن/عقده هاتو خط خطی کن/گلایه هات زیاد شدن/گریه هاتم زیاد شدن/این روزا تو فکر چیه/نمی دونم پیش کیه/من پیش تو خم نمیشم/کنار تو کم نمیشم/مگه نگفتی با منی/دلهره های خودمی/مگه نگفتی آرزو/خاطره های روبرو/مال منن تا همیشه/حتی جدا هم نمیشه/رقص نورو گم نکنی/ریتمو فراموش نکنی/تو دختر آسمونا/جدا از این حال و هوا

-------------------22 تیر 1390



دانلود دکلمه با حجم 2.50 مگابایت


و دانلود دکلمه نوع دیگر با حجم 2.67 مگابایت


_____________________________________

دریافت تصویر متن شعر با کیفیت بسیار خوب

آدمای گرگ نما

آدمای گرگ نما
مواظب خودت باش گرگا کمین نشستن
راستی شنیده بودم بال و پرت رو بستن
دیگه نپر،قفس بود پریدنت هوس بود
راستی خودت بریدی یا کسی هم باهات بود
ساده گذشتی از من حتی از قاب عکسم
من کور نبودم اما چشامو رو تو بستم
دندونای تیزی داشت اون که تو رو شکار کرد
آدمای گرگ نما ببین با تو چیکار کرد
من که دلم نمیاد حال تو رو ببینم
بعد همه دریدن لاشتو من بچینم
حالا تو هم گرگ شدی چشمای تو برفیه
وقتی به من زل میزنی یه چیزی تو، مخفیه
اما خودت خواستی که بمونی و تلف شی
ظاهرشون قشنگ بود نتونستی رها شی
دلم برات می سوزه اما دلم سنگی شد
از اون روزی که رفتی خاطره ی تلخی شد
یه روز میام شکارت آروم بیا کنارم
تا لحظه ی مردنت نشکنه اون نگاهم

-------------------2 تیر 1390



دانلود دکلمه با حجم 2.33 مگابایت

...................................................................................

دریافت تصویر متن شعر با کیفیت بسیار خوب