دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

الکی

یه خونه ی کوچیک دارم با یه قلم
پنجره ای که وا میشه به سوی غم
صبحا سر یه کاری ام برای نان
شبا می شینم پای این دفترِ جان
هی میگم از روزایی که تکراری اند
از ذهن هایی که از همه فراری اند
یه روز یه شعر از دختری که غرق میشه
فردا یه شعر از سفری که سر میشه
حال زیاد خوشی ندارم، شاکی ام
وقتی نماز می خونم خیلی عالی ام
تنهام و تنهایی من عادتمه
هر چی نوشتم آخه از تنهاییمه
نکه بده نکه خوبه قسمتمه
قسمت هرچی باشه همون نسبتمه
شبا از پنجره نوری می بینم
زل میزنم شعر میگم و ساز میزنم
خوب دیگه اینم یه شعر بود الکی

اومدو گفت که بگم به راحتی

دکلمه میکس شده ی این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 1.60MB     فرمت: MP3     کیفیت:128


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared


دانلود از فضای پرشین گیگ


دانلود متن شعر در قالب عکس با کیفیت عالی


بی عشق نمی گذرد

از آن روز که تو رفتی زیاد می گذرد

هنوز خاطره هایت زِ یاد می گذرد
جای خالی تو  خالی  مانده است
نمی گذارم کسی  از آنجا بگذرد
تو هم در فکری؟ یا فقط من فکر توام
این چنین حادثه ها از راه می گذرد
تار گشته چشمانم بس گریه کرده ام                          
اشک از دیدگان تو نیز می گذرد؟
نه ، تو شاد باش، هر جا که هستی
شاد باشی روزهای من شاد می گذرد
همش در این فکرم من که نیستم
روز ها و شب هایت چگونه می گذرد
اما  من  می دانم که  دیگر  نمی شود
من و تو کنار هم روزهایمان  بگذرد
پس وصیت می کنم من که مُردم بنویسید

روی سنگ قبرم، روزها بی عشق نمی گذرد

________________________________________________

جهت تماشای قالب شعر در اندازه واقعی تصویر زیر را ذخیره کنید.


دکلمه این شعر در دو نوع مختلف میکس شده است که می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید.


دانلود دکلمه از فضای پیکوفایل:

دانلود دکلمه (نوع1) 2.32MB

دانلود دکلمه (نوع2) 1.92MB


دانلود دکلمه از فضای 4shared:

دانلود دکلمه (نوع1) 2.32MB


دانلود دکلمه از فضای پرشین گیگ:

دانلود دکلمه (نوع1) 2.32MB

دانلود دکلمه (نوع2) 1.92MB


دانلود متن شعر در قالب عکس با کیفیت عالی

دانلود 158KB

=====================================

شما نیز نظرات خود را بنویسید 


مِثل بی مِثل

مثل دستای فرشته / مثل بارون روی شیشه / مثل تازگی یک برگ / مثل یک خزون بی برگ / مثل خنده های کودک / وزش بادهای کوچک / مثل تاب خوردن بختم / چیکه های سرد سقفم / مثل هر آدم و حوا / مثل هر حادثه در ما / مثل خاموشی ساعت / بعد از اون یه خواب راحت / مثل یک طلوع خورشید / بعد یک شب دل انگیز / مثل داستانی که خوب بود /

 بهتر از داستان من بود / او سفر کرد و من ماندم / او به دریا زد، من باختم /
مِثل این مِثلای بی مِثل / مَثَلِ غمای بی مِثل /

 این همه قسمت زیاده / دل من طاقت نداره    

جهت تماشای قالب شعر در اندازه واقعی تصویر زیر را ذخیره کنید.


دانلود دکلمه (آهنگ) مربوط به شعر با حجم 1.96 مگابایت

.............................................................................

دریافت تصویر متن شعر با کیفیت بسیار خوب