دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

سخن از نور

سال ها گذشت و من افسار شیطان بریدم
رها گشتم، با چشم دل دیدم که مجنونم
بعد از آن تازیانه های دیگری می خوردم
شلاق به دست شیطان بود ولی باز نمی گشتم
گر چه تنی شکسته و آهی در بساط داشتم
چون به چشم دل نور می دیدم باز نمی گشتم
در سپیده دمی که افق چشم را نوازش می داد
به گوش دل شنیدم صدایی که دل را پرواز می داد
آه، صدای که بود که مرا خطاب می کرد
آیا پری بود دختری که صدایم می کرد؟
مژده از پایان کار شیطان می داد
در جمعه ای که روزی پیمان یاری می داد
روزها را در انتظار می نشینم در آرزوی ظهورش
هر کجا بدانم می آید گلباران می کنم جای پایش
بیایید یاران، اکنون باید بنشینیم به دعا
بگوییم خدایا یاریش کن به حق مصطفی
من بنده ی حقیر، گر عارفم به لطف خدا
نیست جز عشق خدا در وجودم به خدا
هر چه آموختم از علوم عرفان به اذن خداست
جز او نیست خدایی که او خدای بی همتاست
او خدای مهدی و نوح و سلیمان است
او خدای انس و جن و پریان است
او آغاز و پایان، آشکار و نهان است
او در آسمان و زمین، در کهکشان است

جهت دریافت و مشاهده ی تصویر پایین که حاوی متن شعر است روی آن کلیک کنید...


------------------------------------------------------------------------------------

دکلمه این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 2.44MB     فرمت: MP3   


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared


دوری تو


چه کنم؟! از بس دلم گرفته از دوری تو
شعر می گم شاید آروم بشم از سوری تو
تو که رفتی دل من طوری شکست
که کسی لای شکسته هاش نشست
واسه  اینه  که  دلم  خوب  نشده
خوب چی بگم دوباره عاشق نشده
بعضی شب ها خواب به چشمام نمیاد
بی خودی بهونه می گیره کسی که نمیاد
ولی بعضی شبا اونقدر دل من بغضی می شه
که خدا روح منو می بره جایی که دلم آروم بشه
منظورم اینه که خواب تو رو می بینم گلم
تا که بیدار می شم و آروم می گیره دلم
دلم از این می گیره منی که عاشق توام
چرا می ری پیش اون که ندونه قدر توهم
دلم از این می گیره که کم نبارید چشم من
شب رفتنت چشمه می ساخت بستر من
تو که رفتی دشنه زد رفتن تو به قلب من
آخرین نگاه تو خنجری بود  به  چشم  من
ولی    امشب   دیگه   طاقت    ندارم
که   به   فردا   چشم   امید    بزارم
می ترسم فردا شب هم بیاد  ولی
خبری   از   تو   نباشه   نازنین
واسه اینه که میخوام  امشب  برم
به    دیار   مردگان   سر   بزنم
اگه   اونجا    غم   من  کمتر باشه
دیگه  برنمی گردم  تا  غم   باشه
اگه   اونجا  تو  رو  پیدا   نکنم
میام   تا  دوباره   آغاز   بکنم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جهت دریافت و مشاهده ی تصویر پایین که حاوی متن شعر است روی آن کلیک کنید...


------------------------------------------------------------------------------------

دکلمه این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 2.59MB     فرمت: MP3   


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared