دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

مهدی و یاران


بعضی ها اسمت را بردند ندونستند تو کی هستی

بعضی ها حتی نخواستند بدونند بهر چه هستی

خیلی اند اونا که میگن دوست دارن بیای از غیبت

ولی وقتی تنها هستند می کنند پشت تو غیبت

بعضی ها با اسم و رسمت واسه خود دکان دارند

الکی میگن واسه تو قصد سرباز دارند

ولی تو این همه بدها بعضی ها اخلاص دارند

بــــرای  ظــهـور آقــا قصـــــد پــــرواز دارند

سیصد و سیزده روح که به عشق معنا دادند

که به جسم طعم رهایی که به دل پرواز دادند

دنیا در دیده ی آنها مثل کشتی  خرابه

که موج ها امون نمیدند تا برسه به خانه

شاید این موج ها بشه گفت آدمای بی خیالند

آدمایی که گناه را سر سفره می گذارند

ولی نور به قصد یاری همیشه باران دارد

برای کشتن ظلمت همیشه یاران دارد

جهت دریافت و مشاهده ی تصویر پایین که حاوی متن شعر است روی آن کلیک کنید...


------------------------------------------------------------------------------------

دکلمه این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 1.69MB     فرمت: MP3   


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared


گل من



شاید از تمام هستیم جز یه شاخه گل نمونه
شاید این روزها نزاره جسم من زنده بمونه
شایدهم مثل یه درویش کنج یک دیوار بپوسم
که اون لحظه آخرین یادگاریتو می بوسم
تا به اون روز که بیایی چشم به راه تو می مونم
یه روزی عاشق نبودم ولی الآن خوب می دونم
راستی اون شاخه ی گل که گفته بودم، آب نداره
گفته جون نمیده تا که برسه دست ستاره
می دونم ستاره دارم توی آسمون آبی
که حتی خورشید کنارش کم میاره از زیبایی
مهدی جان بیا یه روزی تا همه هستی ببینند
تا که مظلوم و ستمگر روز امروز را ببینند
اونا که به من خندیدند نمی بخشم تا بگریند
من چه زجه ها کشیدم تا بگویم که می آید...

جهت دریافت و مشاهده ی تصویر پایین که حاوی متن شعر است روی آن کلیک کنید...


------------------------------------------------------------------------------------

دکلمه این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 2.15MB     فرمت: MP3   


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared


اسیر دل



می دونم که دیگه دیره/عجل هر دو رسیده/من که زودتر از تو مردم/تو گفتی قیدمو زد او/ندونستی که اسیرم/به اجبار دارم می میرم/تو هم که ایستاده مردی/توی چنگ وحشی دیو/تنت رو به کی سپردی/وقتی که پیشت نبودم/من و تو روحی نداریم/توی جسمی که می بینند/روح ما عاشق هم بود/واسه اینه که رها شد/بزار با جسم من و تو/هرکی می خواد تا برقصه/جسم بی روح فایده نداره/جسمی که عشقی نداره/یادته فرصت آخر/که می بردنت از پیشم/واسه اعدام نهایی/جمله گفتی از ته دل/گفتی که می شه پس از مرگ/من و تو پیش هم باشیم؟/***/حالا تو دلگیری از من/که چرا ساده می باختم/مگه تو خبر نداری/ که دلم رو من نباختم/می دونی؟!خبر نداری/اینجا دنیای دل ها نیست/می شه از اینجا گذر کرد/تا رها شیم از جدایی/من واسه تو قصری ساختم/توی دنیای رهایی/قصری که مال من و توست/و هرچی که تو بخواهی


جهت دریافت و مشاهده ی تصویر پایین که حاوی متن شعر است روی آن کلیک کنید...


------------------------------------------------------------------------------------

دکلمه این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 2.44MB     فرمت: MP3   


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared