دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

دم آخر


(در سیاهی شب ، درون خانه ای سرد، پشت مانیتوری خسته ، دلتنگی های تو را می نویسم، ) تو عاشق منی که از تو دور گشته، در جستجوی تو از تو گم گشته ، نوازش دست لای موهایت، ددی گفتن های بعد از تکرارت ، دلارهای تا نشده در جیب هایت، شاید هم کمی بعد از سر درد هایت ، ای کاش شب تمام نمی باید شد، ای وای آفتاب درآمد پایان دیدار شد ، بعد از تو باران را از دست نمی شورم، بوی تو را جز تو از تو نمی بویم ، بعد از تو هر شب شب با شب سخن گفتم، شب ها پدید آمد تا من از تو گفتم ، خوش به حال تو و چشمی که با چشم دل تو را انسان دید، در این دیار و دورانی که نمی توان انسان دید،تو و نمازهای خوانده و نخوانده ات، تو و روزه های گرفته و نگرفته ات ، به یاد قصه های من و تو قصه های کودکی، به یاد داستان دراکولا و خانه ی پولکی ، به یاد اشک هایی که ریختی و ندیدند، به یاد کسی که تو را آزار داد و خندیدند ، امروز سه سال گذشته از آن روزها، من من نیستم و تو آن تن نیستی در چشم ها ، که اخلاص تو مرا آموخت خلوص سجده ها، خوش به حال هر سجده ی تو که می ارزد به سجده ها ، و حس های رویایی مان در سرزمین لازمان، در سرزمین جن و پری در لامکان ، شکل تو در تصور یک طلسم بی اثر، بسیار رنجیده ام دیگر شلاق شد بی خطر ، تو و دیدن های شکسته شده ی دل من ، تو و تعجب از واژه های خط خطی من ، که گفتی در آخرین روز دوستت دارم، باز با این غرور شکسته می مانم.

دکلمه ی این شعر را می توانید با کلیک روی دکمه ی زیر دانلود کنید:

حجم: 3.40MB     فرمت: MP3   


به تمام معنا درگیرم


به تمام معنا درگیرم
مث اوقات سخت بی پولی
گوش دادن به آهنگ جدایی
مث ترک زن از ناچاری
به تمام معنا درگیرم
مث درگیر شدن من با تو
روی میز استکان را نگاه
مث تنهایی و یک حس شوم
به تمام معنا غمگینم
مث غمگینی یک دیو وحشی
که هنوز عشق جان می دهد
مث دیدن یک رگ سفید
به تمام معنا بیدارم
مث احساس مکیدن یک سیگار
نوشیدن جرعه ای از رود بهشت
مث سنگین شدن چشمانت
به تمام معنا غمگینم
سفر جزیی از آرزوم شده
چشمانم را نگاه کن
مرگ در دیده هایم پر شده
به تمام معنا درگیرم
به تمام معنا درگیرم

پوستر مربوط به دانلود آهنگ شعر به تمام معنا درگیرم

دکلمه(آهنگ) این شعر را که در دو سبک متفاوت طراحی شده ،می توانید با کلیک روی دکمه های زیر دانلود کنید:


  نوع یک با  حجم: 2,378 KB     فرمت: MP3   


Download

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 نوع دو با  حجم: 2,206 KB     فرمت: MP3   


Download

قابل توجه: دکلمه ی این شعر را در دی ماه 1391 تجدید کردم.