دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

دلواپس


اگه دست یاسمن گلدونا رو آب نداده

اگه بانو نسترن ماهیارو دون نداده

یا قناریم کز کنه کسی اونو برنداره

شب بشه و کنج خونه چراغی روشن نمونه

اگه مادرم، گلم

به رسم عادت اسم منو صدا کنه

بعد بشینه عکس منو برداره و گریه کنه

یا پدر دلش بخواد کمی با من حرف بزنه

بعد ببینه مهدی نیست و رو در و دیوار داد بزنه

من چه کنم

تو غربتی که تنهام چقدر باید گریه کنم

برای تسکین دردهام کی رو باید صدا کنم

تقدیر من به رسم عشق مجنون جاده هام کرد

به انتظار رسیدن در غربتی رهام کرد

کاشکی می شد فقط یه بار، قبل مردن می دیدم

اون که منو صدام کرد، از جاده ها می چیدم

مادر منو عفو کن تقصیر این دلم بود

اون که منو رها کرد پاره ای از تنم بود


نوشته شده در 16 آذر 1389


 دکلمه ی  این شعر را می توانید با کلیک روی دکمه ی زیر دانلود یا مشاهده کنید:

حجم: 451 KB     فرمت: mp3    


Download