دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

این دو روز زندگانی

این دو روز زندگانی با ما سر سازش نداشت
گرگ و گوسفندِ این بازی گویا فرقی نداشت

آسمان بارید اما بارش آن سودی نداشت
این زمین حاصلخیز بود مردم بذری نکاشت

قصه ی لیلی و مجنون خریداری نداشت
سوگلی قصه ی ما رنگ و بویی نداشت

آسمان پرستاره بود زیباییش تا نداشت
هیچ چشمی به دیدار او شتاب نداشت

دفتر شعر من هیچ ورق سفید نداشت
هیچ ورقی نبود که از عکس رخت یاد نداشت

مثل پرنده ها نبود، یار ما دو بال نداشت
مثل فرشته ها تو خواب، خیال ما جا نداشت

روبرو پرده بود چشم همه نا نداشت
او که توان دید داشت کنار ما جا نداشت

گل دلت پژمرده باغچه ی تو آب نداشت
باران بیاد الهی گل های من تاب نداشت

 

دکلمه ی این شعر را می توانید با کلیک روی دکمه ی زیر دانلود کنید:

حجم: 2,925 KB     فرمت: MP3  
Download

متن شعر را در قالب طرح گرافیکی با کلیک روی آیکن زیر دریافت کنید:

متن شعر

گل

نظرات 73 + ارسال نظر
reza 1391/11/21 ساعت 20:33 http://www.loverezajon.blogfa.com

salam mamnon az hozoret lotf darin

t.l 1391/11/18 ساعت 14:02

سلام. وب زیبایی داری. یه سر بیا اونورا، وب من http://tyd.ir/7TD http://activity.persianblog.ir

سلام استاد خوبی
چه خبر ببخشید یه مدت نتونستم بیام بهت سر بزنم وبلاگت رو خب بهش رسیدی افرین

تک پر 1391/11/17 ساعت 14:59 http://takpar371.blogfa.com

بعضیا رو باید به زوررررر یقشون رو بگیری بچسبونیشون به دیوار

دو تا لپش رو بگیری زل بزنی تو چشاش و بگی :

کصافطططط تو چقدر خوشگلی ؟؟؟؟؟؟ یه ماچ بده بینیم[نیشخند][نیشخند]

ava 1391/11/16 ساعت 20:58 http://asheghane-eshgh.blogfa.com/

خدانکنه چرا؟ایشاللا همیشه شادباشی.

سلام خوبی استاد
چه خبر ببخشید من یه مدت نبودم دیگه نتونستم بیام شعر های زیبای شما رو بخونم به بزرگواری خودت ببخ

مهمترین عوارض خود ارضایی در دختران
واقعیت این است که دختران و پسران با بلوغ دچار تغییرات هورمونی و جسمانی می شوند و در دوره ای قرار می گیرند که نیازهای ....

با سلام
من با این موضوع جدید به روز شدم منتظر حشور شما دوست عزیز هستم
موفق و پایدار
مهدی
رفاقت برای همیشه تعطیل

ava 1391/11/16 ساعت 09:16 http://asheghane-eshgh.blogfa.com/

سلام خیلی طولش دادی ژس کی شعرمیگی؟

آپم

سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی. وبلاگت خیلی نازه. موفق باشی

سلام ممنون از حضورتون. دکلمه های زیبایی بود.

یثنا 1391/11/15 ساعت 10:35 http://yassna72.blogfa.com


هــر آدمـی کــه مـــیـرود ،
یــک روز ..
یــک جـایـی ..
بــه یـک هــوایــی ..
بـــرمیـــگـردد !
همــیشه یـک چـــیـزی ، بـــرای ِ جــامــانــدن هــست !
حتّــی ؛
.
.
یــک خـــاطـــره!!!!

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

با"گمنام" بروزم و منتظر حضور سراسر شوق و گرم شما. نشد دکلمه رو دانلود کنم

فروغ 1391/11/15 ساعت 00:57 http://foroogh-i.mihanblog.com

سلام ممنون که به وبم سر زدید
شعرتون مفهوم خوبی داره ولی یه کم ایراد وزنی داره و ردیف هاش هم بهم نمیخوره البته این نظر منه امیدوارم ناراحت نشید

wow
man sheghe deklamam ba sedaye bazi az afrad ke pore ehsase mese khosro shakibay:d
in sher ham kheili ziba bod...
axesho gereftam ...
mamnoon az hozoretooooon toye webam

باران 1391/11/14 ساعت 21:37 http://bavan313z.blogfa.com

سلام ....

خیلی ممنونم از حضورتون...

خیلی خوشحال شدم...

وبتونم خیلی قشنگه..

موفق باشید

سلام ممنون که به وبمون اومدی شماهم وبسایت خوبی دارین

خدایا
آن قدر برپای طلب،تاول نامرادی نشسته است
که جز تو محبوبی را سراغ نگیریم
و آن قدر بر قلب عاطفه ، خنجر جفا خورده است
که سر به دامان دیگری نسپاریم


بسیار زیباست

سلام دوست عزیز
خوشحالم که از وبم دیدن کردی
سایت شمام عالیه با شعرایی که گذاشتی
اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان وبم بلینکو بگو بلینکمت

ava 1391/11/14 ساعت 11:00

سلام خوبی؟

نه من از شعر های خودم در وبلاگ استفاده نمی کنم اما از هر شعری هم نمی ذارم اشعار من کاملا انتخاب شده هستند
مرسی از حضورتون
آپم

سلام
با غزلی به نام " آدم ها " منتظرتانم

سلام دوست عزیز

از حضور گرمت ممنون ...تاخیر منو ببخشید ..

شاد وموفق باشید.

ahmad 1391/11/12 ساعت 12:01 http://tanhae1.blogfa.com/

..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............

zahra 1391/11/09 ساعت 21:23 http://girlflower.blgfa.com

سلام وب سایت جالب وزیبایی داری
موفق باشی
ممنون که بانظرت فضای وبمو عطرآگین کردی

آدمــها کنــارت هستند . .



تا کـــی؟

تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند !

از پیشــت میروند یک روز . .

کدام روز ؟

وقتی کســی جایت آمد !

دوستــت دارند . .

تا چه موقع ؟

تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند !

میگویــند عاشــقت هســتند برای همیشه !

نه . . .

فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام شود. .

و این است بازی باهــم بودن .

الهه 1391/11/09 ساعت 14:51 http://elahe 0060.blogfa.com

بعضی وقت ها !!!
چنان کیشت میکنند ! ....که سال های سال ،


مات می مانی ...




اینجــــا ، عشــــق قنـــــدیـــــل می بنـــــدَد ،

بــــا ایـــن واژه هــــای یَـــــخ زَده !


نگفتـــــه بــــودی ،

دَمـــــای ، نبـــــودَنتـــــ زیــــر ِ صفــــر استـــــ . . .


حدیث 1391/11/09 ساعت 12:26 http://WWW.HADIS93.BLOGFA.COM

صدای جیر جیرک ها به گوش می رسد
سکوت را نوازش می دهند
و جای خالی آدم های شب نشین را
با نگاهی معصومانه پر می کنند
-----------------------

عزیزم من اومدم.خیییییلیییییییییییییی عالیه.بازم پیشم بیای هااااااااااا

گاهی آنکه سراغی از تونمیگیرد؛دلتنگترین برای دیدنت است واز شکاف چشمانش به نبودنت خیره میشود، آنکه تواورانمیبینی نامهربان نیست!

سلام دوست عزیز ممنون که سر زدی

ava 1391/11/08 ساعت 15:02

سلام اپم.

سلام
ممنون از دعوتت..وب سایت خوبی داری

شکیلا 1391/11/07 ساعت 18:24 http://vatandost2.blogfa.com

وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی
اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی
به همین راحتی
و تو رابطتون سنگ بندازین تا متوجه عمقش بشین . . .
.
وبلاگ قشنگی داری،موفق باشی،بازم سر بزن

زهرا 1391/11/07 ساعت 11:32 http://www.adineh.blogfa.com

باید خودم را ببرم خانه !
باید ببرم صورتش را بشویم…
ببرم دراز بکشد…
دلداریش بدهم ، که فکر نکند…
بگویم نگران نباش ، میگذرد…
باید خودم را ببرم بخوابد…
“من” خسته است …!

زیبابود

الهام 1391/11/06 ساعت 00:26 http://reallovee.blogfa.com/

باران می باردومن چشم به راهی نشسته ام که تورفتی

خودت گفتی که شبی بارانی بازخواهی گشت

حال بیاکه آسمان دلم ابری ست وچهره ام زیرباران

دلتنگی هایم خیس شده است.چرانمی آیی

تاآسمان دلم آفتابی شود؟
........................................
ممنون از حضورت لطف داری دوست عزیز

آرش 1391/11/05 ساعت 23:12 http://www.yuzarr67.blogfa.com

من عاشق آن دیده چشمان سیاهم
بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم
گر مستی چشمان سیاه تو گناه است
من طالب آن مستی و خواهان گناهم...

باسلام،برای اینکه بازدید وبلاگ یا وبسایتتون بیشتر بشه وکاربران بیشتری بتوانند با شما آشنا بشن به سایت چهارسوی تبلیغات سربزنید و وبلاگ یا وبسایت خودتونو به صورت رایگان در قسمت پایگاه های اینترنتی به ثبت برسونید.
ضمنا شما میتوانید مشاغل خود را نیز در این سایت به صورت رایگان به ثبت برسونید.www.4ads.ir،info@4ads.ir

ava 1391/11/05 ساعت 17:16

تـــَــ ـصمیــــمــــ گـــرفـــتــَـمـــ آنـــقــَــدر کــَـمیــابـــــ شــَــوَمـــــ

تــــا دلـــے

بـَــرایـَمــــ تــَــنـگـــ شــَــوَد!

امــــا اَفــــســـوســـــ ...

فـــَـــرامــــوشــــ شــُـــدَمــــ !...

salam az jomalate mani dar khosham miyad

سلام مهدی جان خوبی؟
ببخشید شرمنده که با تاخیر اومدم
آخه امتحان میدادم
شعرت خیلی قشنگه دانلودش کردم
توی خبرنامه هم عضو شدم
منتظر اشعار زیبا و دلنشینت هستم

سلام ممنون ازحضورشما
وبلاگ اموزنده ای دارید خصوصا من که طرفداردکلمه ام
بازهم منتظرحضوردوبارتون هستم

سلام .این نهایت لطف شما دربارهی نوشته ها و اشعارم است بسیار خرسند خواهم شد اگر که مرا لینک بفرمایید.ضمنا بگویید با چه نامی شما را لینک کنم؟مانا باشید


لینکت کردم با افتخار توهم خواستی لینک کن

سلام حالت خوبه دوست من وب سایت شما هم خیلی خوبه امیدوارم بیشتر بهم سربزنیم

سلام ممنون از نظراته زیبات خیلی واسه وبت زحمت کشیدی قدرشو بدون انشالله همیشه موفق باشی دوسته خوبم

سلام مرسی نظرلطف شماست
وب شماهم عالیه

سلام

جدال عشق و احساس با عقل؟

خوشحال میشم به وبم سر بزنید و با نظراتتون کمکم کنید

www.ehsasyaaghl.mihanblog.com

██★██★██★██★██★██★██★██★██★██★██

✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ســـــــــارا نازنازیی ✿✿✿✿✿✿✿✿✿

██★██★██★██★██★██★██★██★██★██★██


سلام ،، نظر لطفتون بود شما هم وب زیبایی دارین

¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜
¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت... پرسیدم چرا برگشتی؟.. گفت : فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن.. 20 تا فرشته تو دنیا هست که 10 تا شون خوابن و 9 تاشون دارن بازی میکنن یکیشون هم داره این پیام و میخونه... این پیام جک نیست یه واقعیته.. فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیام و به 10 تا از دوستات بفرست حتی به من.. اگه 5 تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سورپرایزت میکنه...
به امید خدا....

¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜
¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜

کارهایتان قابل تحسین و جالب است پیروز و کامگار باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد