دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

پچ پچ



با تمام احساس می خوابم
مثل مردی که حس مرگ داره
عکس تو ، توی تصویر گم بود
مثل جیبی که پول کم داره
پشت بام جایی بلند نیست
تیر خلاص کمی درد داره

در دلم آرزوی مرگ دارم
آه، من از دیدن خورشیدِ فردا شرم دارم

با تمام احساس می خوابم
که شبامو کور می دانم

فارغ از صدای پچ پچ تو و عشقم
قبل از این خیانت ها بسی دیدم
در خوابِ پفک و نوشابه ی گازدار
خواب فقیرِ بدبخت باشد تاب دار
مبل خالی با من بدون توست
فیلم امروز شبیه داستان توست

به تمام معنا غمگینم
من امروز دوباره اشک می ریزم
مثل فردا و دیروز و پریروزم
مثل فانوسی که دائم می سوزم

با تمام احساس غمگینم
با تمام احساس غمگینم

درد واژه ی مختصریست در من
تو که ندیدی زخم های تازیانه را
من می ترسم از هر از آن چیز
چون همه چیز در من هویدا گشت

با تمام احساس می گریم
آب بر چشمانم گریزان شده
من دوباره شعر می نویسم
وای سیگارم تمام شده

به تمام احساس می خوابم
به تمام احساس می خوابم

همین روزاست که می خوام اوردوز شم
خسته شدم و می خوام از خودم گم شم
تا کی به حالت مرده زیستن
تا کجا به امید عمر بیشتر
زندگی من مثل اچ آی ویه
وقت درنگ ندارم حتی یک ثانیه
یک بار دیگه فرصت شروع ندارم
این بارِ آخره ادای تو رو درآرم

به تمام احساس می خوابم
به تمام احساس می خوابم

 

دکلمه ی این شعر را می توانید با کلیک روی دکمه ی زیر دانلود کنید:

حجم: 3,691 KB     فرمت: MP3  


Download


متن شعر را در قالب طرح گرافیکی با کلیک روی آیکن زیر دریافت کنید:


نظرات 33 + ارسال نظر

سلام ای انسان
وقتتون به خیر دوست بزرگوار
زیبا بود دوست من
شما را دعوت میکنم به خواندن قصیده ای به نام " و مرگ .... ،تنها مردی که عاشقش بودم "
منتظرتونم
در آغوش گرم خداوند شاد و آرام و سبک بال باشید[گل]

سما 1392/01/30 ساعت 01:47 http://parishan2.blogfa.com

این روزها تمام زندگی آدمها دارد بو میگیرد

بوی دل بستگی های پنهانی....

ஜ══════════ஜ۩♥۩ஜ═════════ஜ

سلام دوست عزیز خوبی؟

ஜ وبلاگ دفتر غم با یک متن عاشقانه { دوریَِت } بروز شد ஜ

منتظره حضور گرم شما هستم ...

بالاخره وبلاگ دفتر غم یک ساله شد ...

ஜ══════════ஜ۩♥۩ஜ═════════ஜ

سلام جناب علیبور
من واقعن شرمنده شمام
ممنون از این همه اظهار لطفی که نسبت به من و وبلاگم دارید ....
باور کنید فرصت نکردم سر بزنم به وبلاگتون
درگیر کارهای بایان نامم بودم ....
وبلاگ خیلی زیبایی دارید .....
ترانه هاتون هم خیلی قشنگن ....
موفق باشید...



۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒

سلام دوست عزیز خوبی؟

وبلاگ دفتر عشق با متن ( در پناه تو ) به روز شد

منتظرم


۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒

بیش از 1000 شعر عاشقانه از مهدی لقمانی در سایت دفتر عشق:»

www.daftareshghe.com

۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒



۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒

سلام دوست عزیز خوبی؟

وبلاگ دفتر عشق با متن ( در پناه تو ) به روز شد

منتظرم


۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒

بیش از 1000 شعر عاشقانه از مهدی لقمانی در سایت دفتر عشق:»

www.daftareshghe.com

۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒

اوا 1392/01/25 ساعت 22:53 http://asheghane.blogfa.com

سلام منتظرکارزیبایت بامصی هستم امیدوارم کارزیباواحساسی دربیادموفق باشی.ببخشیدازطریق موبایل امدم احساستان فوران قلمتان پرمستدام موفق باشی.

اوا 1392/01/25 ساعت 22:42 http://asheghane.blogfa.com

سلام منتظرکارزیبایت بامصی امیدوارم کارزیباواحساسی دزبیاد.

صبا 1392/01/25 ساعت 21:23 http://www.facepower.ir

سلام
بچه ها،
دوستام الان یه شبکه اجتماعی دارم میخواستم ببینم شما ها میاین اونجا،و را با پستاتون گرم کنید
سرعتش خیلی بالا ،جون میده واسه دور هم بودن ،کلی هم دوست پیدا میکنی.
حالا یه سر بزنید خواستید عضو شید
دوستاتونو هم دعوت کنید بیاین اونجا تا همه با هم باشیم
حالا یه سر بیایین ضرر نداره که یه صفحه میخواین بازکنیند
ممنونم ازتون
http://www.facepower.ir

سلام استاد خوبی
خسته نباشی
این ایام رو بهت تسلیت میگم
انشالله که هرجا هستی موفق و پایدار باشی

معیارهای ازدواج موفق چیست؟
به گفته رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، نتایج مربوط به معیارهای پاسخگویان از ازدواج موفق نشان می‌دهد تفاهم و درک متقابل، شرایط مالی مناسب و صداقت به ترتیب از مهم‌ترین معیارهای موردنظر پاسخگویان محسوب می‌شود و از بین معیارهای عنوان شده برای ازدواج در این طرح در بین دختران و پسران به ترتیب 3مورد اخلاق و رفتار، همفکر و هم عقیده بودن و هم ترازی فرهنگی خانواده‌ها از مهم‌ترین عوامل بوده‌اند.

همه این عوامل را می‌توان به عنوان فاکتور‌های دخالت کننده در ازدواج و موفقیت آن بررسی کرد اما همانطور که گفته شد، در شرایط فعلی، عامل اقتصاد از مهم‌ترین دلایلی است که تشکیل یک زندگی و دوامش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با فرهنگ سازی و تغییر نگاه جوانان نسبت به شرایط تشکیل خانواده هم می‌توان قدم بسیار موثری در این زمینه برداشت.

سلام خوبی استاد
حال میکنی هروز قالب عوض میکنی
انشالله همیشه موفق باشی

چرا پسرها از ازدواج فراری اند؟
چندان نیازی به آمار و ارقام نیست. همین که به اطراف‌تان نگاه کنید، می‌بینید که تعداد پسران مجرد نسبت به نسل قبل چند برابر شده است. این موضوع را سازمان جوانان هم تایید می‌کند و به گزارش روزنامه هفت‌صبح، با توجه به نتایج یک نظرسنجی در شهر تهران می‌گوید، پسرها اشتیاق چندانی برای ازدواج ندارند.

سلام وقت به خیر
من این موضوع جدید به روز شدم ومنتظر حضور شما هستم
با تشکر
رفاقت برای همیشه تعطیل
مهدی


متن پیام: متن پیام: سلام دوست من! من به طور اتفاقی به وبلاگ شما برخوردم!متوجه شدم از نظر محتوا و متن در حد عالی می نویسی!خیلی برام جذاب بود.من مدیر اصلی چت روم شبگرد عاشق هستم این چت روم یکی از چت رومهای طلایی آی آر چت محسوب میشه و کاربران زیادی داره خوشحال میشیم از شما به عنوان یکی از مدیران استفاده کنماگر تمایل به اینکار داری به من ایمیل بزن و یا بعد از وارد شدن به چت روم از طریق منوی تماس با مدیریت برام پیام بگذار شماره تماس 09357131320 یا میتونید کد چت روم منو تو وبلاگتون بذارید و خودتون هم مدیریت کنید

برای برخی زندگی همچون
بادکنکی
است در دستان کودکی که همیشه
ترس از ترکیدن ، لذت داشتن آن را از بین میبرد.

ممنون از حضورتون

سلام قبلا با وبلاگ قبلیم که الان در لیستتون اسمش رهگذر خسته هست تبادل لینک کردم اگه میشه حذفش کنید و این یکی را جایگزینش کنیدhttp://mohamad-vnt917.blogfa.com/

سلام
سال نوتون مبارک باشه
امیدوارم سال پربرکتی براتون باشه
ازدعوتتون ممنون
وبتون واقعازیباشده تبریک میگم
معلومه یاخیلی ادم احساساتی هستیدیاعاشقید!

ღϠ₡ღ♥♥ღϠ₡ღ♥♥♥ღϠ₡ღ♥♥ღϠ₡ღ♥♥₡ღ♥♥ღϠ₡ღ♥♥

اسمش را مے گذاریم בوست مجازـی
امــا آنـســو یــک آבم حـقـیـقـے نشـسـتــﮧ
خـصوصــیاتـش را کــﮧ نمـے تــوانـב مخفے کنـב
وقتے בلتنگے ها و آشفتگے هایش را مے نویسد
وقت مــے گــذارב بــرایــم، وقــت مــے گذارم بـرایش
نــگــرانــش مـــــے شـــــوم בلتــنــگــش مــــے شــوم
وقتے בر صحبت هایم بـﮧ عنوانِ "دوست" یاב مے شوב
مــطمــئن مــــے شــــوم کـــــﮧ حقــــیــقــــے ســت
هــرچــــنـــــב کــنــــــــار هـــــــم نــبــــاشـــیــم
هــرچنـב صـבاـی هم را هم نشنیـבه باشـیم
من بـرایش سلامتــے و شادـی آرزو دارم
هــــــــــرکــجـــــآ کـــــﮧ باشــــــد.

ღϠ₡ღ♥♥ღϠ₡ღ♥♥♥ღϠ₡ღ♥♥ღϠ₡ღ♥♥₡ღ♥♥ღϠ₡ღ♥♥

سلام خوبی؟
دلتنگ بودم گفتم بیام ی حالی ازت بپرسم[قلب]
در ضمن عیدت مبارکو سالی پر از خاطره های خوش برات ارزومندم نه تنها این سال سالهای ایندم همینطور[لبخند]
خیلی خوشحالم که بهت سر زدمو بازم وب نازت و دست نوشته های زیباتو دیدم
ممنون[بغل]
اینجا حس خوبی به ادم دست میده[ماچ]

------------------------------------------
راستی اپم و منتظر حظور گرمت[گل]

سلام
ممنون ک خبرم کردی.میام دانلودمیکنم.

anahid 1392/01/07 ساعت 01:18

من خدائی دارم که در این نزدیکیست
نه در آن بالاها
مهربان ، خوب و قشنگ
چهره اش نورانیست
یاد او ذکر من است در غم و شادی
چون به غم می نگرم
رقص کنان می خندم
که خدا یاد من است
او خدائیست که همواره مرا می خواند ...

سلام

سال نو مبارک

امیدوارم سالی که در پیش رو دارید اغاز روزهایی باشد که ارزوشو

دارید[گل][گل]

ممنون از حضور گرمتون عزیز

tfh1368 1392/01/05 ساعت 11:50 http://tfh1368.vcp.ir

در صورت تمایل به تبادل لینک به سایت من بیاین و از قسمت تبادل لینک اتوماتیک _ ارسال لینک استفاده کنین.

http://www.tfh1368.vcp.ir


سلام بزرگوار
سال نو بر شما مبارک[گل]
شما را در ابتدای سال جدید دعوت میکنم به اولین شعر امسالم در قالب غزلی به نام " باید که فرهاد تمام کوه ها باشم "
در پناه خداوند مهربان

سلام دوست عزیز عیدت مبارک یه خبر خوب برات دارم :
میخوای به ازای بازدیدکننده هات در آمد کسب کنی؟ پس معطل نکن و به لینک زیر برو و ثبت نام کن http://www.parspa.com/?q=regnuser&moref=mazmaz500
اگه نخواستی ثبت نام کنی حداقل یه سر بزن شاید نظرت عوض شد
موفق و سربلند باشی دوست عزیز
یا علی

سلام مثل همیشه عالی
حتما عضو میشم

اوا 1392/01/04 ساعت 18:52 http://ashegheyi.blogfa.com/

سلام دوست عزیزبایه نوشته به نام بایدنواخت بروزم.خوشحال میشم بیای.

nino 1392/01/04 ساعت 18:21 http://ninot.blogfa.com

merc sarzadi
nazare lotfete website u ham ali&pore ehsase


eidetam mobarak


bazam bia

تک پر 1392/01/04 ساعت 17:43 http://takpar371.blogfa.com

من نمیدونم اولین کسی که به ذهنش رسید تخم مرغو بخوره پیش خود چی فک کرده بوده.. مثلا گفته اِ اِ اون چیه از ک.و.ن مرغه افتادش؟ باید خوشمزه باشه بریم بخوریمش؟؟؟ والا رفیق [نیشخند][نیشخند]

اوا 1392/01/04 ساعت 16:01 http://ashegheyi.blogfa.com/

دیـگـران مـیـپـرسـنـد: بـــیـــداری؟ آری بـی"دار"م...چراکه اگر "دار"ی داشـتــم
یا قالی زندگیم را خود میبافتم...
یا زنــدگــیــم را به "دار" می آویـخـتـم
و خلاص ... !

فارغ از صدای پچ پچ تو و عشقم
بی نظیربود.
زیبابود.

دختران با شکست عشقی چه کنند ؟
وقتی در روابط گذشته برای دخترها مشکلاتی پیش آمده باشد، از وارد شدن به یک رابطه جدید بیزار خواهند شد. وقتی بخواهید در چنین شرایط سختی با دختری ایجاد رابطه کنید، به دست آوردن اعتماد او حرف اصلی را می‌زند
با سلام
من با این موضوع جدید به روز شدم منتظر حضور پررنگ شما دوست عزیز هستم
موفق و پایدار
مهدی
رفاقت برای همیشه تعطیل
فرارسیدن ایام فاطمیه رو به همه شما دوستان تسلیت عرض میکنم

سلام سال نو رو بهتون تبریک می گم امیدوارم سال خوبی داشته باشی

ahmad 1392/01/04 ساعت 11:37 http://tanhae1.blogfa.com/

سلام سال نو شما مبارک

اهنگ خیلی قشنگی بود ممنونم که خبر کردی

سلام خوبی؟

ممنون ....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد