دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

روزهایی که گذشت

داستان من و تو از آنجا شروع شد که...
پشت شیشۀ بی جان مانیتور به هم جان دادیم،
 با دکمه های سرد کیبورد دستهای هم را گرفتیم
 و گرمایش را حس کردیم،
 با صورتک ها همدیگر را بوسیدیم
 و طعم لبهایمان را چشیدیم،
 آهنگی را همزمان باهم گوش کردیم
 و اشک ریختیم،
 شب بخیرهایمان پشت خط های موبایلمان جا نمی ماند!
 امروز داستان برگشت...
 آغوش هایمان واقعی،
 بوسه هایمان حقیقی،
 اما...
 با این تفاوت که دیگر من و تو نبودیم،
 هر کداممان یک "او" داشتیم!
 پشت شیشۀ سرد مانیتور دلم لک زده برای یک صورتک بوسه...
 لک زده برای یک آهنگ همزمان...
 لک زده برای یک شب بخیر گفتن
به عزیزترینم
شب بخیر


این شعر بر اساس داستانی واقعی نوشته شده است.
 

 دکلمه ی این شعر را می توانید با کلیک روی دکمه ی زیر دانلود کنید:

حجم: 2,15 MB     فرمت: MP3  

Download

نظرات 8 + ارسال نظر
..... 1392/08/25 ساعت 00:08

خوندم و اندازه همه اون شبهایی که پشت مانیتور به هم جان میدادیم گریه کرردم چقد دلم برا اون روزها و ثانیه ها تنگ شده کاش زمان به عقب برمیگشت ددی

Weary Wolf 1392/04/12 ساعت 21:09 http://masoudju.blogfa.com

سلام
دوس عزیز
با اجازه لینکت کردم

سلام می خواستم بگم مشه به من بنر ساختن را یاد بدی؟

خدایا تورا غریب دیدم و غریبانه غریبت شدم/وتورا بخشنده پنداشتم و گناه کار شدم/تورا وفادار دیدم و هرجا که رفتم بازگشتم/تورا گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغت آمدم/تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی

سلام این شعر رو تقدیم می کنم به وبلاک شاعرانه ی شما.
به منم سر بزن .اگر مایلی تبادل لینک کنیم. من سعی می کنم بیشتر برای شما شعر بفرستم.

وه...سلام و درود. میدونم خیلی وقته نبودم و از این بابت عذر میخوام. گرچه میومدم، سر میزدم و مطالب رو میخوندم بعضا ولی دل و دماغ نوشتن نداشتم. حالا دوبار برگشتم بهرحال. خوشحال میشم قدم رنجه کنید. منتظر نظر ارزشمند شما هستم

رضا 1392/04/09 ساعت 18:50 http://vermcompost.blogfa.com

سلام.وبلاگ قشنگی داری.به منم سر بزن .منتظرتم.

سلام ممنون ازحضورتون

nima 1392/04/08 ساعت 02:53

lsalam dostam matlaebetooon khili vasam jaleb bood lezat bordam man faranseh zendegi mikonam khosh hal misham matalebetono bishtar bekhonam in id maneh dostam nimarad2@yahoo.con mamnoona maz tanhaee mataebeton mano dar ovord

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد