دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

از برای تو

و یک روز تمام دل من فرو ریخت
در آن لحظه ی تجسّم گنه آلود تو

همه ی هستی ساکت شدند و ترسیدند
از حکم مجازات من به دست تو

باکی ندارم از اینکه چه خواهد شد
هر چه باشد زیباست اندیشیدن برای تو

گاه با خود می گویم به او خواهم رسید
یا باز باید بجنگم از برای تو

گاه می اندیشم به اینکه من کوچکم
نیست دستانم اندازه ی دستان تو

شب که می شود همه در خوابند ولی من
اشک می ریزم تا صحر در حسرت عشق تو

به پرندگان که می نگرم دو بال دارند
ای کاش داشتم پر می زدم به سوی تو

در کوچه و خیابان راه که می روم گاهی
هیچ نمی بینم جز مسیر بی انتها به سوی تو

گاه با خود می گویم خلاص شوم از تن
شرم می کنم از تصور فردا در پیش تو

هر ترانه ی عاشقانه که می شنوم
بی اختیار اشک می ریزم به یاد تو

کوتاه کنم شعر را با این نکته که
همیشه می نویسم از برای تو

 دکلمه ی این شعر را می توانید توسط یکی از لینک های زیر دانلود کنید:

حجم: 2.41 MB     فرمت: MP3  





نظرات 9 + ارسال نظر

سلام. دوست خوبم وبلاگ بسیار زیبایی و پرباری داری .با افتخار لینکش کردم تو هم اگر خواستی اول سری بزن و اگر خوشت آمد لینکش کن. موفق باشی.

بهنازی 1392/05/31 ساعت 03:18

سلام لینک شدی
:)

سلام ممنونم بابت اینکه دکلَمه منو گوش دادی و نظرتو دادی
:))
راستی بازم ممنونم که وبلاگم هم اومدی با اینکه من یه مدت تصمیم گرفتم استراحت کنم و آپ نداشته باشم خخخ
راستی میــایـید تبـادل لینک...؟

sedna 1392/05/26 ساعت 22:29 http://arkadas.mihanblog.com/

آدمی که میخواهد برود ، میرود ... داد نمیزند که من دارم میروم ... آدمی که رفتنش را داد میزند ؛ نمیخواهد برود ... داد میزند که نگذارند برود ...

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
آپم
آپم
آپم

از آن موهای وحشی خواستم دیوانه بازی را
از آن لبهای سرخت جرأت پیمانه بازی را
شبیه موی تــو بر شــانه میریزم و میدانم
که باز آغاز خواهم کرد فردا شانه بازی را
به زیر روسری خوابانده ای صد فتنه ی زیبا
به همراه هزاران عـــاشق پروانـــه بازی را
کنار حوض خانه ، کودکانه تجـــربه کردیم
من و تو با مکعبهای کوچک خانه بازی را
و حالا بـی تو آواره ترین دیوانه ی شهرم
در این زنجیر باید سر کنم دیوانه بازی را

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

http://jakifilms.blogfa.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

هر DVD فقط 2000 تومان

-------------------------------------------------

فروش اسپمر کاملا اتوماتیک « بلاگفا - بلاگ‏اسکای - لوکس بلاگ »

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

شماره : 09372201600

در : www.newcom.abarblog.ir

سریعترین روش کسب درآمد اینترنتی
-----------------------------------------------------
* تبریک برای کاربران بلاگ اسکای »»» کسب درآمد مطمئن برای شما
* راهی آسان ، سریع و لذت بخش برای کسب درآمد ...
* نگران سرمایه اولیه نباشید ، رایگانه رایگانه...
* دوست دارید دوبرابر بازدید وبلاگتان پول دریافت کنید ...
* مثلا : 2000 بازدید کننده در روز»»»» 40000 ریال درآمد...
* ایجاد وبلاگ رایگان روی سایت (کسب در آمد از گوگل برای اولین بار در ایران)
* در وبلاگ ایجاد کرده روی سایت مطلب ارسال کنید و از تک تک ارسالی ها از سایت دریافتی داشته باشید...
* فراتر از آنچه تصورش را می کنید...
* از بازدید کننده های وبلاگهای خودتان هم کسب درآمد کنید حتی یک نفر ...
* دوست داری عضوش بشی ؟ پس سریعتر روی آدرس زیر کلیک کن...
http://kasbdaramad2450.mihanblog.com/

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

سلام
آیا قصد آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را دارید ؟
آیا می دانید خیلی از داوطلبانی که قبول شده اند از ما مشاوره و برنامه ریزی درسی رایگان گرفته اند ؟
آیا می دانید در وب سایت همیشه آنلاین تنها وب سایت قدرتمند در زمینه ارائه خدمات رایگان کنکور ارشد فراگیر به تمام سوالات شما پاسخ داده می شود ؟
آیا می دانید همیشه آنلاین متشکل از گروه بزرگ فارغ التحصیلان ارشد فراگیر پیام نور است ؟
آیا می دانید همیشه آنلاین در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مشاوره رایگان می دهد ؟
تا یادم نرفته بگم زمان ثبت نام آزمون ارشد فراگیر سال 92 در هفته اول مهرماه می باشد
پس به سایت ما بیایید و از امکانات ما استفاده نمایید
در صورت تمایل ما را با نام " مشاوره رایگان کنکور ارشد فراگیر" لینک نمایید تا بازدید کنندگان شما نیز از خدمات ما استفاده نمایند

دوستدار شما سروناز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد