دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

منی از من

بعد رفتنت غمی شد خاطرات مانده ی تو
آمد و جایی نشست که گفتند آنجاست دل تو

بعد رفتنت سیاه شد همه ی رخت های شادم
منتظر به راه نماندم چونکه می دیدم زیادم

بعد رفتنت خاک هم برای دوری تو اشک ریخت
ماهِ کاملِ دیشب، از نبودنت گریخت

همه یک گوشه بغض کردند، همه ی پری های تو
من چه بگویم تو که نیستی، من نیستم شبیه تو

روز رفتن تو جشن بود اون بالا تو آسمونا
ولی این پایین عذا بود توی قلب آرزوها

بعد رفتنت که رفتی دیدم این گوشه می پوسم
رفتم و خواستم از خالق تا لباسِ تو بپوشم

تازه حالا که تو نیستی قدرتو دارم می دونم
من پشیمونم از اینکه پیش تو چرا نموندم

وقت رفتنت مبهم بود، بعد رفتنت مبادا
وقت رفتنت فرشته ها، آمدند همراه خدا

تو عزیز دل کیستی که مرگ پیشت زانو زد
تو بگو بگو تو کیستی که خدا تو را صدا زد

وقت رفتنت خواب بودم خواب من تو را کم داشت
وقت بیداری پشیمان از اینکه دنیا تو را کم داشت

تو به کَس نبستی دل را جز خدا که عاشقت بود
از همه آرام گذشتی که تا نگویند او بد بود

حالا من شکل تو هستم شکل افکار پسری آزاد
منتظر برای مرگی تا بگوید نوبت توست پورآزاد

 دکلمه ی این شعر را می توانید توسط یکی از لینک های زیر دانلود کنید:

حجم: 4.39 MB     فرمت: MP3  





برای دانلود نوع دوم این دکلمه در (اینجا) کلیک کنید.
حجم: 2.56 MB     فرمت: MP3  
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
با کلیک بر روی آیکون زیر می توانید متن شعر را در قالب طرح گرافیکی زیبا دریافت کنید.
حجم: 392 KB     فرمت: JPG  


دانلود دکلمه شعر منی از من از مهدی پور آزاد - دکلمه عاشقانه - دکلمه - دانلود دکلمه

نظرات 22 + ارسال نظر
saeed milani 1392/06/17 ساعت 20:12

Padeshahiii

واقعاً سایت کامل و جامعی است::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
وقتی نیست نباید اشک بریزی
باید بگذاری بغض ها روی هم جمع شوند و جمع شوند ….تا کوه شوند ، تا سخت شوند ،
همین ها تو را میسازد…سنگت می کند درست مثل خودش !
باید یادت باشد حالا که نیست
اشکهایت را ندهی هرکسی پاک کند …میدانی؟
آخر هرکسی لیاقت تو و اشکهایت را ندارد.

کروش 1392/06/10 ساعت 23:40 http://poetry.qrosh.com/pe

تن استاد شکیبایی را در گووور لرزاندید با این دکلمه زیبا!!!!!

آفرین بر شما

دردهایت را دورت نچین تا دیوار بشوند
زیر پاهایت بگذار تا پله شوند!

بـــی حـــس شـــده ام از درد!

از بغـــــض!

فقـــط گـــاهــــی ، خــــط اشـــکــــــی ...

می ســـوزانـــد صـــــورتــــــم را !!!

بـــه طـــور کـــامــلــاً تلــخــــی آرومـــــم ..

زندگی

"زندگی" بـه من آموخـت . . .

آدمها نـه " دروغ " می گویند

نه زیر " حرفشان " می زنند .

اگر " چیزی " می گویند . . .

صرفا " احساسشان " درهمان لحظه سـت

نبـایـد رویش " حساب " کرد

[گل]

mil4d 1392/06/10 ساعت 02:43 http://zehi-eshgh.blogfa.com

گویند که معشوق تو زشتست و سیاه
گر زشت و سیاهست مرا نیست گناه
من عاشقم و دلم بدو گشته تباه
عاشق نبود زعیب معشوق آگاه
فرخی سیستانی

سلام
تونستی بهم سر بزن
ممنون

ممنون از لطف شما و راهنماییتون؛

سلام خوبی؟
خوب بود ...
ممنون از خبرت

من گمان می کردم…
دوستی همچون سروی سرسبز،
چهار فصلش همه آراستگی است
من چه می دانستم !؟
هیبت باد زمستانی هست
من چه می دانستم
سبزه پژمرده می شود از بی آبی
سبزه یخ می زند از سردی دی
من چه می دانستم ، دل هر کس دل نیست
قلبها صیقلی از آهن و سنگ
قلبها بی خبر از عاطفه اند،
سخن از مهر من و جور تو نیست
سخن از متلاشی شدن دوستی است
و عبث بودن پندار من…و زمانی شده است
که به غیر از انسان…
هیچ چیز ارزان نیست…

خدایا به تنهایی ات قسم …
دل هیچ کس را به آنچه قسمتش نیست عادت نده !

با سلام؛صدای شما را گوش کردم (بی تعارف‏)عالی بود؛لطفا نظرتون راراجع به دکلمه من بفرمایید؛

گاهــــی …
به دلت شک کن
ع
ش
ق
شایــــد
یک شــــایعه باشد !

ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ . . .
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ
ﯾﮏ جایی
به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ
ﺑﺮمبگردد !
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ !
ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ !

اورا با اخرینــــــ سیگاریـــــ که به یادشــــ کشیدمـــــ به ته کفشمــــ سپردمـــــ ـ ـ ـ

چه زیباست!...

بودن با کسانی که دوستشان داریم...

حتی در فرصت یک یـــــــــــــاد...[گل][بدرود]

یه سر به منم بزن دوست عزیز

همه چیز را که نمیشود گفت


نمیشود واو به واوش را گفت


ولی واو به واوش در مخت هی تکرار میشود...


هی تکرار میشود...

mil4d 1392/06/05 ساعت 12:40 http://zehi-eshgh.blogfa.com

ابر می بارد و من می شوم از یار جدا
چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا
ابر و باران و من و یار ستاده به وداع
من جدا گریه کنان، ابر جدا، یار جدا
امیر خسرو دهلوی

سلام
تونستی بهم سر بزن
مرسی

سلام به به اقای شاعر

راستی من هم آپم هم آدرس وبلاگم مجبور شدم عوض کنم
خواستید بیایید

ahmad 1392/06/02 ساعت 00:22 http://tanhae1.blogfa.com/

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد