دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

خواهم آمد2


به عشقم نوشتم نامه ای
یک روز خواهم آمد
 امروز در بندم
فردا خواهم آمد
تو صبور باش گل من
من خواهم آمد
 
در میان مردار اسیرم
در فصل جاودانگی سرما
و ذهن هایی که مردگان را می پرستند
و سلول هایی پر از البسه ی خونی
و آواری که دیشب دوباره فرو ریخت
و نامه هایی که با خون در هم آمیخت
 
به عشقم نوشتم نامه ای
یک روز خواهم آمد
امروز در بندم
فردا خواهم آمد
تو پاک بمان گلم در سرزمینی که آزادی
من نیز به یاد تو آزادم
عمریست پای تو ایستادم
 
مهربان باش با پری هایم
صبور باش با نامه هایم
من خواهم آمد
امروز دیر است
فردا خواهم آمد

 دکلمه ی این شعر را می توانید توسط یکی از لینک های زیر دانلود کنید:

حجم: 2.44 MB     فرمت: MP3  




رویای شیرین

می نگرم به رویای دیگری
به دل دشت
به بوی گل ها
به آنجا که پروانه ها سخن می گویند
و محبت در دل یک رود جای می گیرید

به آنجا که پری ها آواز می خوانند
و مورچه ها همیشه دانه نمی کشند
و زنبورها نیش نمی زنند
و نیش ها دل نمی شکنند

به آنجا می اندیشم که مادرم
روزی پیر نخواهد شد
و زمان در لحظه ی خوشی های ما
خوابیده است
و قرص های خواب آور را
با چای سردی نوشیده است

آنجایی که شب ها ستارگان
پایین می آیند
و هر دخترکی ستاره ای دارد
در زمین رویاهای من
درختان میوه پیر نمی شوند
و آبشارها خشک نمی شوند
و جایی بیهوده جان نمی گیرد

کنار کلبه ی ما
هر روز شاخه گلی یاس
به پروانه ها سلام می کند
و سنجابی روی درخت پشت کلبه
آبستن است

و طوطی جفتش را یافت
و زنبور ها برای خرس مهربان
 عسل می آورند
و ماهی ها در صفوفی منظم
می رقصند

و اینجا تصویری از
رویاهای کوچک من است
در یک خواب شیرین
که ای کاش هرگز بیدار نمی شدم

 دکلمه ی این شعر را می توانید توسط یکی از لینک های زیر دانلود کنید:

اجرای دکلمه با صدای: مهدی پورآزاد و معصومه حسین زاده(مصی)

حجم: 2.60 MB     فرمت: MP3  




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
با کلیک بر روی آیکون های زیر می توانید متن شعر را در قالب طرح گرافیکی زیبا دریافت کنید.