دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

دلگیر


منو خیلی گم کردی لای خودخواهیات

انگار اون من نبودم که می موندم باهات


تو منو گذاشتی رفتی مثل یک غنچه ی تنها

همه خندیدند به حالم به حال عاشق تنها


حالا من تو کنجی از غم، تک و تنهایی نشستم

تو بیا منو رها کن که همیشه من شکستم


من غروری که ندارم اونو پای تو شکستم

تو بیا ،تو بیا، من به پای تو نشستم


اگه تو یه روز بیایی حرفی از ظلمت نگویم

با اینکه ظلم کردی رفتی همیشه از عشق بگویم


تو ندیدی، نچشیدی، عشقی که من در تو دیدم

تو مرا هرگز ندیدی من درونت را می دیدم


ولی از سینه ی پاکت نور عاشقی می تابید

وقتی که نورت را دیدم، دیدم که به من می تابید


من و تو عاشق شدیم و روزگار اول قشنگ بود

ولی جنس هم نبودیم شاید این دلیل غم بود


همیشه فرار می کردم من از حس و حال امروز

که تو از من دور باشی من بسوزم هر روز

دکلمه ی این شعر را می توانید توسط یکی از لینک های زیر دانلود کنید:

حجم: 3 MB     فرمت: MP3  



نظرات 6 + ارسال نظر
علی 1392/11/21 ساعت 14:58 http://ash123.blogfa.com

سلام
ممنون از دکلمه ها
عالی بود با تشکر
التماس دعا

خدا کند که بیاید مسافری که نیامد
و کوچه کوچه بنازم به عابری که نیامد
شکست بغض غرورم در انتظار عزیزی
دعا کنید که بیاید مسافری که نیامد ...

با یک مناجات بروزم

با سلام
خوشحال میشیم از وبلاگ ما هم دیدن نمایید
لبخند، همسفر همیشگی لبهایتان

سلام
مثل همیشه خوب و زیبا.........
منم بروزم با یک ترانه ی طنز دانشجویی و منتظر حضور شما و تمامی دوستانتان

باید می رفتم از تو
از تو وُ ارتفاعات چشمگیرت
هیچکس،در قله ای که فتح می کند
ساکن نمی شود

با دو شعر در باره دخترم نسیم ونقشه ی وطنم و نیز خبری در مورد دومین مجموعه شعر اینجانب با عنوان "سپیده دمی که بوی لیمو می دهد" به روز شده ام.با احترام و افتخار دعوت می شوید به خوانش و گفتگودر وبلاگم

آوا 1392/11/13 ساعت 16:05 http://dl20.zxs.ir/

سلام، خیلی وب زیبا و مفیدی داری. خیلی ازش خوشم اومده.
منم تازه یه سایت درست کردم برای دانلود سریال های کره ای با لینک مستقیم+ کیفیت 720p ، خیلی خوشحال میشم که به منم سر بزنی و با نظرات حمایتم کنی.
منتظرت هستم.
راستی اگه با تبادل لینک هم موافق بودی خبرم کن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد