دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

پرواز من

بلندی کوهی مرا فریاد میزند

آسمان بزرگ مرا داد میزند

ابرها برایم ساز میزنند

فرشتگان در کنارم بال میزنند

 

آه، ای خدا

آه، ای خدا

 

چه با شکوه است پرستش تو

چقدر زیباست تماشای تو

 

به من الهام شده است پرواز بکنم

از بلندی کوهی آغاز بکنم

با جهان شما وداع بکنم

از سرای شما عبور بکنم

شاید این آخرین شعرم باشد

دعای خیر من همیشه یارتان باشد

جز خدا را نپرستیدم هرگز

جز به اذن او کاری نکردم هرگز

و بــــــــــــــــــــــــــــــســـــــــــــــــــــــا یـــــــــــــت دکلمه ها

دکلمه ی این شعر را می توانید توسط یکی از لینک های زیر دانلود کنید:

حجم: 1.37 MB     فرمت: MP3  



ناسازگار

کوتاه می نویسم این بار

از دردی که نهادی بر قلبم هر بار

 

در معرکه های ناگهانی روزگار

از پای عقاقی هایی که خون می ریخت در شکار

 

من نفس می کشیدم بوی تو را هر قدم در بهار

من پیاده بودم و تو بودی سوار

 

تو با هرکه تو را می ستائید سازگار

من با هرکه تو را می خواست در کارزار

 

از عشق زیاد بود یا جنون عاشقی ناسازگار

که با تو سازگار بود و با همه ناسازگار


و بــــــــــــــــــــــــــــــســـــــــــــــــــــــا یـــــــــــــت دکلمه ها

دکلمه ی این شعر را می توانید توسط یکی از لینک های زیر دانلود کنید:

حجم: 5.27 MB     فرمت: MP3