دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

ناسازگار

کوتاه می نویسم این بار

از دردی که نهادی بر قلبم هر بار

 

در معرکه های ناگهانی روزگار

از پای عقاقی هایی که خون می ریخت در شکار

 

من نفس می کشیدم بوی تو را هر قدم در بهار

من پیاده بودم و تو بودی سوار

 

تو با هرکه تو را می ستائید سازگار

من با هرکه تو را می خواست در کارزار

 

از عشق زیاد بود یا جنون عاشقی ناسازگار

که با تو سازگار بود و با همه ناسازگار


و بــــــــــــــــــــــــــــــســـــــــــــــــــــــا یـــــــــــــت دکلمه ها

دکلمه ی این شعر را می توانید توسط یکی از لینک های زیر دانلود کنید:

حجم: 5.27 MB     فرمت: MP3  



نظرات 4 + ارسال نظر

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنیدجهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید sms5002.ir

سلام
خسته نباشید
واقعا وجود همچین سایتی نیاز بود
م kچندتایی دکلمه دارم که خودم تو خونه میخونم
این یکیش
اگه خوشتون اومد بزارید تو سایتتون
ممنون میشم
http://kaaziwa.persiangig.com/audio/paeiz%20dar%20zozhaye%20donya%20rah%20miravad%20-%20Kaaziwa.mp3/download

سلام.. خوبیییی

دادا مرسی که بهم سر زدیییییییییییییییییی

راستی عیدتم مبارکککککک

سال خوبی برات ارزومندمممممممم

javadfamo 1393/01/07 ساعت 03:25

سلام علیکم

آغاز سال جدید ، سال 1393 خورشیدی را به شما تبریک عرض می کنم.

ان شاء الله سال خوبی را آغاز کرده باشید....

-------------------------------------------------------------

در دو عالم جلال ما زهراست
رمز تغییر حال ما زهراست

عید با فاطمیه می آید
ذکر تحویل سال ما زهراست

----------------------------------------------------------

نام وبلاگ javadfamo.blogfa.com از" معلی ، سفیر و کرشمه ؛ خطوطی برای آینده" به "خطوطی برای آینده" تغییر پیدا کرده است.

لطفا این تغییر را در لینک های خود اعمال کنید.

در ضمن با چند طرح مناسبتی به روز هستم و منتظر حضور گرم شما

لطفا پست اول وبلاگ را هم به همراه ادامه آن در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید...

--------------------------------------------------------------

التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد