دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

عشق تو



ای که دل تب کرده از رویای تو
بس که شب سر کرده از غصه ی تو

من چه گویم که دلم آرام شود
کاش بیایی یک دمی آزاد شود

هر شب از رویای تو سخن کند
چشم ببندد پشت چشم نظر کند

تا تو را بیند کمی آرام شود
چشم گشاید از دوریت هلاک شود

من چه گویم این دلم دیوانه است؟!
نه، گمانم عاشقی مستانه است

ای که از هستی تو هستی پدید
ای که از امر تو باشد ناپدید

امر کن تا که شود آرام دلم
ای که از عشق تو شد ویران دلم

و بــــــــــــــــــــــــــــــســـــــــــــــــــــــا یـــــــــــــت دکلمه ها

دکلمه ی صوتی این شعر را می توانید توسط یکی از لینک های زیر دانلود کنید:

حجم: 2.34 MB     فرمت: MP3  



و بــــــــــــــــــــــــــــــســـــــــــــــــــــــا یـــــــــــــت دکلمه ها

دکلمه ی تصویری این شعر را می توانید توسط یکی از لینک های زیر دانلود کنید:

حجم: 11 MB     فرمت: WMV  



نظرات 6 + ارسال نظر

با سلام

دفتر غم با ترانه عاشقانه { فقط تویی } بروز شد

در این هوای سرد پاییزی منتظره حضور گرم و نظر شما هستم ....

با تشکر
مجید خلجی

سلام دوست عزیز خوبی؟

دفتر غم با ترانه { چه فایده} بروز شد

منتظره حضور گرم و نظر شما هستم...

هنردز 1393/08/28 ساعت 00:45

با سلام جهت انتشار در سایت دکلمه ها
موفق باشید

http://honardez.ir/?p=2407

هنردز 1393/08/19 ساعت 13:11 http://honardez.ir/?p=1396

با سلام

جهت انتشار در سایت دکلمه ها

http://honardez.ir/?p=1396

سلام عزیز
فوق العاده بود
همیشه از این دکلمه های زیبا داشتی بذار برامون
مرسی

سلام دوست عزیز خوبی؟

دفتر غم با ترانه { رفتن بی بهونه} بروز شد

منتظره حضور گرم و نظر شما هستم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد