دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

بی عشق مرده ام

مدتی ست

رویایی ندارم

ذهن سیالم جایی نمی رود

 

سیگاری نمی کشم

حسش را ندارم

 

شعری نمی گویم

حوصله ای نیست

 

گریه نمی کنم

انگیزه ای نیست

 

می خوابم

بی تفادت

 

می خورم

بی سلیقه

 

آری من مرده ام

بی عشق من مرده ام

 

  و بــــــــــــــــــــــــــــــســـــــــــــــــــــــا یـــــــــــــت دکلمه ها

فایل صوتی این شعر و ترانه را می توانید توسط یکی از لینک های زیر دانلود کنید:

حجم: 3.95 MB     فرمت: MP3  


نظرات 5 + ارسال نظر

سلام
وبتون عالیه موفق باشید

محمد 1394/03/28 ساعت 19:11

سلام دوستان خوبم.اگر ممکنه یه دکلمه از محمدحسین ذاکرحسینی و بزارید ممنون میشم.من یکی از شعراشو دارم براتون میفرستم.اگر غیر از این دارید ممنون میشم.

سلام ممنون از سایت خوبتون به سایت ما سر بزنید

[ بدون نام ] 1394/03/17 ساعت 18:13

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد