دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

دیوار فاصله


از عشق زمینی نمی نویسم
دیگر از هیچ طبیبی نمی نویسم
از آن روز که سیاه و سفید در هم آمیخت
از آن روز که دخت همسایه خود را آویخت
از آن روز که آیینه ها طرد شدند
پشت دیوار سایه ها گم شدند
و از آن روز که تمام شد
صدای خاطره ها تباه شد
تو مرا نمی خوانی؟! من هنوز زنده ام
در پشت دیوارها در جامه ای پوسیده ام
هر جا را می نگرم دیواریست سنگی
از جنس دل تو ای مرحم دلتنگی
بگو تکرار نشود آمیختن من و تو
خراب می شود دوباره دیوار های من و تو
فکر کنیم که می شود مانند دیوار
 یا چون تن درختی استوار
یا مانند ریل قطاری که در سکوت است
به روزهای آینده چشم به راه است
مانند گربه ای که عادت کرده
به تمنای غذایش حاجت کرده
که خود را ناز می کند برای عابری
که غذایش دهد به تکه طعامی
آه، می توان به چشم دید
آیینه ها دروغ نمی گویند...


جهت دریافت و مشاهده ی تصویر پایین که حاوی متن شعر است روی آن کلیک کنید...


------------------------------------------------------------------------------------

دکلمه این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 2.4MB     فرمت: MP3   


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared


_____________________________________________________

دانلود متن شعر در قالب عکس با کیفیت عالی




دنیای پری ها


دریچه ها باز می شوند
کلید آن ایمان است
مادرم می گفت به من
در باغ
روی سکوی کنار پنجره
تکیه زنان به میله های زنگ زده
می نگریستیم به پرواز
به دشت پوشیده از لباس آواز
بوی خدا می داد آن ساز
در آن شب بود
پس از آن در شبی دیگر
به خواب دیدم دری پیدا
بگفتا باز کن تو ای زیبا
شنیدم من سخن ها
همی می گفت
بگشای دری از درها
دری دیدم کنار آن کودکی پیدا
دخترکی از جنس رویا
همی چشم دوخته بود به چشمانم
بگفتا در من بگشای
پا بگذار به دنیای پری ها
آه، مردم
من دیدم به چشم
دنیای پری ها واقعیست
دریچه ها باز می شوند
کلید آن ایمان است
مادرم می گفت به من
دری پیدا




-: ویدئو کلیپ دکلمه - با حجم بسیار کم - تماشا کنید :-

دکلمه تصویری این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 1.85MB     فرمت: WMV   


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared


_____________________________________________________

دانلود متن شعر در قالب عکس با کیفیت عالی