دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

خون آب

از خونه ی غمزده و شکسته و خراب من

تا قصر زرین شما فاصله ی زیادی هست


از قلب خوندیده ی من، عاشق و دلکنده ی من

تا قلب بی نیاز تو فاصله ی زیادی هست


از چشمای خون آب من، تار شده ی سیاه من

تا چشمای زیبای تو فاصله ی زیادی هست


آروم بگیر دستای من دستای ترسیده ی من

تا دستای امن و لطیف فاصله ی زیادی هست


از تن من که سرد شده لرزیده و مریض شده

تا تن خوشبوی شما فاصله ی زیادی هست


از اون بهشت قصه ها که تو نوشتی واسه ما

تا جنگل کلبه ی من فاصله ی زیادی هست


از لب تیز تیغ به رگ، در شب سرد و غمزده

تا لب های شیرین تو فاصلمون امشب کمه

دکلمه ی صوتی این شعر را می توانید توسط  لینک زیر دانلود کنید:

حجم: 3MB     فرمت: MP3  

  

دکلمه ی تصویری این شعر را می توانید توسط  لینک زیر دانلود کنید:

حجم:24MB    فرمت: MP4  

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا 1399/01/23 ساعت 21:34

فکر کنم خیلی شعر عمیقیه...

درود...زیبا بود

شیرین 1399/01/22 ساعت 18:34

به دلم نشست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد