دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

کودکی می آید


کودکی می آید

صدای زوزه ی باد می آید
آهسته و آرام کودکی می آید
وای، چرا چشمانم تیر می کشد
چگونه تصویر ناگهان  پیر می کشد
من پشت پنجره ی کلبه ی تنهایی
تو روبروی دشت بی نهایت رویایی
پنجره را می بندم در باز می کنم
تو را از روبروی در آواز می کنم
تو جواب نمی دهی، ناز می کنی
مرا با صدای انس، آواز می کنی
در می بندم،  به آیینه روان می شوم
پیر می بینم خود را ولی جوان می شوم
تو در کنار من اما در  آیینه نیستی
تو  انسانی یا جن، بگو  کیستی؟!


دکلمه میکس شده ی این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 1.22MB     فرمت: MP3     کیفیت:128


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای پرشین گیگ

________________________________________________________________________

ویدئو کلیپ شعر را نیز می توانید از لینک پایین دانلود کنید:


دانلود از فضای پیکوفایل

________________________________________________________________________

دانلود متن شعر در قالب عکس با کیفیت عالی



-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

  شما نیز نظرات خود را بنویسید 


روستای تنهایی


به فکر یک روستا هستم      

که سر به فلک کشیده باشد
مردمان کمی باشد
مردمکان نیز باشد
به فکر چرخ آسیابی که
بچرخد به قدرت آب
و من نظاره گر باشم
آن سوی مرداب
روی یک شاخه گل نیلوفر
پروانه خواب می بیند
کنار بید کهن سال
کهنه سواری جان می دهد
بگو نیایند از دیار ماشین
از دیار دود و خشم و آهن
دیار ما هنوز بوی خدا می دهد
بگو نیاید دیو وحشی
به فکر یک رویا هستم
رویایی که تو در آن باشی
روی چمن های نمدار سحر
غلط خوران به دنبال بوی بهشت
یا نگاهی از روی شاخه های بلند
یا رد شدن از رودخانه کم عمق
تو چه آرام خیس می شوی
خیس شو زیر باران بهار
به فکر یک روستا هستم

جهت تماشای قالب شعر در اندازه واقعی آن را ذخیره کنید.


دکلمه میکس شده ی این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 1.71MB     فرمت: MP3     کیفیت:128


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای پرشین گیگ


دانلود متن شعر در قالب عکس با کیفیت عالی

________________________________________________________________________

ویدئو کلیپ شعر را نیز می توانید از لینک پایین دانلود کنید:


دانلود از فضای پیکوفایل




جدایی گل

عکستو رو آب می بینم/شبا که بی تو می شینم/من و ماه و چند ستاره /غیر از این چاره نداره

شاید اون روح تو بوده /شاید هم چیزی ندونم/بعد تو جدایی سخت شد/مثل یک گوله ی مرگ شد
تو که رفتی روز بعد شد/دلها سرد و هوا بد شد/یکی خندید یکی مرد و/ یه نفر دیونه تر شد
تو نفهمیدی که من هم هم صدای تو نبودم/تو که خوب بودی من اما مثل تو هرگز نبودم
تو رفیق گل و گلدون/گلای یاس تو ایون/تو رفیق شاپرک ها/مثل آواز پری ها

خوش به حالت تو که رفتی نمی دونی چی کشیدم/پشت این دیوار سنگی دلمو رو کول کشیدم

جهت تماشای قالب شعر در اندازه واقعی تصویر زیر را ذخیره کنید.


دکلمه میکس شده ی این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 1.48MB     فرمت: MP3     کیفیت:128


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared


دانلود از فضای پرشین گیگ


دانلود متن شعر در قالب عکس با کیفیت عالی