دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

روستای تنهایی


به فکر یک روستا هستم      

که سر به فلک کشیده باشد
مردمان کمی باشد
مردمکان نیز باشد
به فکر چرخ آسیابی که
بچرخد به قدرت آب
و من نظاره گر باشم
آن سوی مرداب
روی یک شاخه گل نیلوفر
پروانه خواب می بیند
کنار بید کهن سال
کهنه سواری جان می دهد
بگو نیایند از دیار ماشین
از دیار دود و خشم و آهن
دیار ما هنوز بوی خدا می دهد
بگو نیاید دیو وحشی
به فکر یک رویا هستم
رویایی که تو در آن باشی
روی چمن های نمدار سحر
غلط خوران به دنبال بوی بهشت
یا نگاهی از روی شاخه های بلند
یا رد شدن از رودخانه کم عمق
تو چه آرام خیس می شوی
خیس شو زیر باران بهار
به فکر یک روستا هستم

جهت تماشای قالب شعر در اندازه واقعی آن را ذخیره کنید.


دکلمه میکس شده ی این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 1.71MB     فرمت: MP3     کیفیت:128


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای پرشین گیگ


دانلود متن شعر در قالب عکس با کیفیت عالی

________________________________________________________________________

ویدئو کلیپ شعر را نیز می توانید از لینک پایین دانلود کنید:


دانلود از فضای پیکوفایل




نظرات 25 + ارسال نظر

سلام مرسی ازحضورتون وب فوق العاده زیبا وپر محتوایی دارین

حسین 1390/08/29 ساعت 10:20 http://faryadha58.blogfa.com

باسلام
من هر روز از وبلاگ شما بازدید میکنم
من وبلاگ شما رو با بنر شما در وبلاگم قرار دادم .
برای ساخت بنر باید چکار کنم .
ممنون
راستی کلیپهای شما خیلی زیبا بود /

سلام بهشما دوست عزیز من به وبلاگی دارم .

باعنوان: دانلودفیلم سریال بازی http://doostbia2.persianblog.ir/

یک سر به وبلاگ من بزن

اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم .

عشق ملیکا 1390/08/26 ساعت 01:36

سلام خوبی
میگم میتونم از این شعراتونو تو روزنامه چاپ کنم؟

بسیار عالی بود. شعرتان و صدایتان

سلمان آنلاین 1390/08/25 ساعت 12:48

برادر شهید ریکایی:

ما در بسیج محله تصمیم گرفتیم از خانواده شهدای جنگ 33 روزه تقدیر کرده و تعدادی از آنها را به ایران دعوت کنیم. این موضوع را به مهندس رساندیم. ایشان آن زمان در سازمان میراث فرهنگی بودند. این خانواده‌ها را که کلاً 73 نفر بودند، به ایران آوردیم. آنها به زیارت امام رضا (علیه‌السلام) و دیدار رئیس جمهور رفتند. شخص آقای مهندس پشتیبان این مسئله بودند. اما برخی‌ها خانواده شهدا را به یک امامزاده می‌برند، چقدر در بوق و کرنا می‌کنند اما مهندس ذره‌ای به این موضوعات توجه نکرد.



متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب...


http://salmanonline313.blogfa.com/post-132.aspx

سلام آقای شاعر.
این روستای تنهایی شما رو خیلی دوست داشتم...
حس قشنگی داشت..

به امید روزهایی که با انتظار به سر رود. انتظاری از نوع انتظار علوی و مهدوی!!!
خواهههههههشششششششششش و ارادددددددددتتتت

salam doste aziz khobi
eydo behet tabrik migamm v ham be khanevade geramiyat
daste golet dard nakone
kheyli mamnon k komakam kardi
movafagh bashi hamishe
bye

سلام
غدیری دیگر در آزمایش ولایی ما تلالو می زند.
سقیفه ای دیگر در جریان است.
سقیفه ای که جز عده ای قلیل به رهبری 313 یار بقیه را به داوری و حکم خود کشانده تا بازهم بیابان ها و غربت بقیع و چاه زمان محرم راز علی ثانی باشد...
آجرک ا... یا صاحب الزمان عج ا...

دوست مهربونم ســــــــــــــــــــــلام روز خوبی داشته باشید متشکرم از اینکه وقتتون رو صرف نظر من میکنید اومد خبر بدم که من آپ کردم این آپ شامل یه داستان زیبا وآموزنده ای هست ویه چیز های دیگه خوشحال میشم تشریف بیارید واستفاده کنیداگر مایل هستید

_____________آپم_____________ $$$$$$$$$
________________________ $$$$$$$$$$$$$$$$$
_____________آپم_________ $$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________ $$$$$$$$$$$$$$$
__________ آپم _________ $$$$$$$$$$$$$
_________________ $$$$$$$$$$$$
________ آپم ________ $$$$$$$$$$
_______________ $$$$$$$$$
______ آپم ________ $$$$$$$$
_____________ $$$$$$$$
______ آپم ______ $$$$$$$
___________ $$$$$$$
______ آپم _____ $$$$$$
__________ $$$$$$
_____ آپم _____ $$$$$
_________ $$$$$
____ آپم _____ $$$$
________ $$$$
________ $$$$
___ آپم _____ $$$
________ $$$
___ آپم ______ $$
___ $$$$$$$$$$$$$$$
_____ $$$$$$$$$$$$
______ $$$$$$$$$
_____ $$$$$$$$$$$$
____ $$$$$$$$$$$$$$
___ $$$$$$$$$$$$$$$$$
_زود بیااااااا_____ $$$$
_____ $$$
___________

[گل][لبخند][گل] منم یه شاعر کوچولویی هستم

مرسی از لطفتون.
شعر زیبایی بود.
مرسی

سلام...


چرا این قدر وبلاگتون ساده شده؟

اِنگـــار

آخـَـرین سـَـهــ ـــم ما از هم

هـَـمین سُکوتــِـ ـ ـ اِجباری سـتــــــ ـــ ـ ..


سلام وبلاگ بینظیری داریدمن لینکتون کردم خوشحال میشم منو لینک کنید و کد لوگوی منو در وبلاگتون بذارید

سلام منم مثل شما شعر میگم اگه دوست داشتین بهم سر بزنید

سلام حتما به وبلاگم سر بزن و مشکلات خودتو دیگرانو حل کن

سلام ممنونم که منولینک کردین.
منم شمارو باافتخارلینک کردم

مصطفی 1390/08/17 ساعت 20:46 http://mosia.ir

سلام
تبریک میگم برا وبلاگ زیباتون واقعا از خوندن مطالبتون آدم خسته نمیشه
ممنونم که سر زدید به وبلاگ من.
امیدوارم همیشه همینطور خوب و قشنگ و موفق پیش برید. هم تو اینجا و هم تو زندگیتون

سلام
خوبی
ممنون که کمکم می کنی واسه این وبلاگم نمیخوام واسه وب سایتی که ساختم اما روش کار نکردم زیاد به محیطشم وارد نیستم واسه اون میخوام واسم هم خیلی مهمه ادرسشو بهت میدم ببین میشه کاریش کرد
ایمیلیم هم که خودتون دارید بازم دوباره میزارم
mlika.love@yahoo.com
بعد میخوام فایل پی دی اف بزارم توش که هر چی اپلود کردم نشون نداد
ادرسش اینه
http://bidari1302.vcp.ir/
اگه اینجوری شد که شد اگه نشد بهتون رمز ورود هم میدم که بتونین روش کار کنید
ممنون
فعلا بای

سلا عزیزم وبلاگ قشنگی داری ممنونم که بهم سر زدی.
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی

اگر با تبادل لینک موافی حتما بهم بگین.
منتظر جوابت هستم . فعلا بای

احمد 1390/08/17 ساعت 14:40 http://sahneyekta.blogfa.com/

سلام
شما رو دعوت میکنم به خودندن مطلبی در مورد جایگاه واقعی علم در جامعه ما؟!

رها 1390/08/17 ساعت 09:41 http://www.berangeaby.blogfa.com

سلام
ممنون لطف دارین از اینکه به وبلاگم سرزدی متشکرم باز سری بزن .
شعرتون قشنگ بود امیدوارم همیشه موفق باشین . شاد و ژیروز و سربلند باشین

سلام ، حضور شما را در حــــس غریب خوش آمد میگویم ، وبلاگ بسیار جالبی دارید. و واقعاً شعرهایتان جذاب و دوست داشتنی، به خاطر شاعر بودنتان به شما میتوان افتخار نمود پس درود بر شما دوست عزیز.

مرسی از دعوتتون وبلاگتون کلی قشنگه
مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد