دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

حال من


خبر از حالم نداری / تو کجایی تو کجایی / حال من شبیه سوختن / مثل پروانه افروختن / حال من شبیه کابوس/
سرسره بازی منحوس / میدونم خبر نداری / آخه تو که دل نداری / که بدونی که زیاده / حال من خیلی خرابه/
حال من شبیه گریه / شکل شاهین تیر خورده / که داره می افته پایین / مثل آیین بی آیین / حال من شبیه مردن /
اما جون دادن به موندن / حال من شکل یه تصویر / که کشیدی اونو بی تقدیر/ میشه بشکنی قابش رو /
پاک کنی تمام حسش رو / حال من شبیه گلدون که گلش داره میمیره / اما لحظه های آخر خبر از حالت می گیره/
حس من حس نوازش / توی دنیای بی سازش / حس من حس یه تهدید / واسه اشعار بی تقلید / حس من حس دوگانه /
حس تکرار دوباره / که نمی خواد جون ببازه / به شمشیری بی نشانه / حس تو حس یه نفرت / چشم تو پر از یه شهوت /
داره از دستات می باره / خون پاک یه ستاره / اما فردا شوق آواز / شوق دیدن یه آغاز / تو دل همه جا داره /
حسی که عشق رو میاره

جهت تماشای قالب شعر در اندازه واقعی تصویر زیر را ذخیره کنید.

-------------------26شهریور1390



دانلود دکلمه با حجم 2.83 مگابایت

...................................................................................

دریافت تصویر متن شعر با کیفیت بسیار خوب

نجوای عشق

بس چه آسان می شوم

پیش تو آرام می شوم

تو بگو من همان می شوم

روی انگشتر نگینت می شوم

شعله بر آن نگاهت می شوم

روز آتش آبت می شوم

من صدای پایت می شوم

وای، کابوس خوابت می شوم

قلم بر دست تو بوم می شوم

تو بکش، من چه زیبا می شوم

هر چه خواهی آن می شوم

تو بگو من آبان می شوم

ماه میلاد تو می شوم

در شب و تنهایی بستر خواب

من برایت خوابگاه می شوم

توی افکار تو من پرت می شوم

یا که دنیای عجیبت می شوم

در هوای هر تنفس در تو

من برایت آن نفس می شوم

من برایت شاپرک می شوم

دور شمعی هلاکت می شوم

توی سرمای زمستان برف

توی دستای تو آب می شوم

روز خنده، خنده هایت می شوم

روز گریه اشک هایت می شوم

من برایت فال گرفتم

تا که روز مرد رویات می شوم

وای چه زیباست خنده هات

من فدای تار صوتت می شوم

من برایت در زمستان یک سیب

تو بچین فکر بهارت می شوم

من برایت یک هدف می شوم

توی شلیک تو من پرت می شوم

من برایت در بیابان یک درخت

تو بخواب سایه بانت می شوم

توی تنهایی یک دشت غریب

من برایت یک نگهبان می شوم

توی خشکسالی و بی آبی

من برایت باران می شوم

زیر باران رقص تو زیباست

من برایت رقص نور می شوم

من برایت مهربان می شوم

گفتم که نگهبان می شوم

تو بخواب من بیدار می شوم

تا صبح فدایت می شوم

توی خواب دریا ببینی

من برایت موج دریا می شوم

دور از چشم هر آدم

تن پوشت می شوم

وای زیاد شد شعرم

من برایت تمام می شوم

فراموشم نکن دوستت دارم

من برایت عاشق می شوم


---------------------1 بهمن ماه 1389

جهت تماشا یا ذخیره ی تصویر شعر در اندازه واقعی روی عکس زیر کلیک کنید



دانلود دکلمه با حجم 2.78 مگابایت


""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

دانلود ویدئو کلیپ میکس شده دکلمه

Size: 5.43 MB | Type: WMV

ویدئو کلیپ را میتوانید از لینک های زیر دانلود نمائید

جهت دانلود ویدئو کلیپ روی یکی از دکمه های دانلود زیر کلیک کنید

.....................................................................................

دانلود ویدئو کلیپ از لینک پیکو فایل


...................................................................................

دانلود ویدئو کلیپ از لینک مدیافایر


...................................................................................

دانلود ویدئو کلیپ از لینک 4shared


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدکلمه ی جدید شعر نجوای عشق مربوط به آبان ماه 1392

دکلمه ی این شعر را می توانید توسط لینک زیر دانلود کنید:

حجم: 4.46 MB     فرمت: MP3  



 

آهسته بخوان

آرام باش ، آهسته بخوان

او خواب است

هنوز جای سیلی بر صورتش داغ است

نشنیدی صدای گریه های بی فریادش را!

ندیدی قطره اشک بر چشمانش را!

او تبعید شده ی سرزمین آزادیست

او فرشته ی شب های تاریکیست

جا مانده از کاروان رهایست

شاهزاده آرزوهای بهاریست

آرام باش ، آهسته بخوان

او خواب است

زلف او عمق تارهای گیتار است

نگاهش نگاه شاهین در حال پرواز است

گرچه بالش شکسته اما او آگاه است

نمی توان گفت شاید سخت است

او هنوز در آرزوی بخت است

جفت او گم شده ی دره های مرگ است

تنها مانده در میان گله ی گرگ است

مبارز خسته ی جلگه های عشق است

با دلی شکسته همواره یک مرد است

آرام باش ، آهسته بخوان

وقت است

---------------------23 دی ماه 1389

جهت تماشای تصویر زیر در اندازه بزرگ آن را ذخیره کنید


دانلود دکلمه با حجم 2 مگابایت


""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

دانلود ویدئو کلیپ میکس شده دکلمه

Size: 4.73 MB | Type: WMV

ویدئو کلیپ را میتوانید از لینک های زیر دانلود نمائید

جهت دانلود ویدئو کلیپ روی یکی از دکمه های دانلود زیر کلیک کنید

.....................................................................................

دانلود ویدئو کلیپ از لینک پیکو فایل


...................................................................................

دانلود ویدئو کلیپ از لینک مدیافایر


.....................................................................................

دانلود ویدئو کلیپ از لینک فورشیرد



در ذکر خدا

ماه و خورشید و فلک بیدار است
در ذکر خدا هر ذره ای گویا است
چون فرشتگان که پاک و معصومند
در ذکر خدا در صفوفی معلومند
آب و باد و خاک و آتش در سجود
من سجود و او سجود و ما سجود
سجده بر درگاه حق داریم و بس
علم و عشق را از خدا خواهیم و بس
چشم دل بیدار کن تا بینی جهان را
جلوه های ناپیدا به چشم هر انسان را
تا بینی که سخن ها گوید آب و باد
خاک و آتش نیز بنده باشد همچو باد
چشم دل بیدار کن مست شو بی شراب
پیک دل سیراب کن سیر کن بی سراب
از خدا خواه دوست خوب آشکار شود
چون دل تو پاک، پس پری همراه شود
نزد الله رتبه ما این دل است آگاه باش
دل رها کن دل بباز مرد و زن آزاد باش
این جهان جز اندکی فرصت نداد
جسم من زندان بود رخصت نداد
بعد از این هم در جهان ها سیر کنم
از خدا خواهم و من تکبیر کنم
هر که آگاه گشت کمی به این رازها
بسی زبان ببست و طی نمود راه ها

-------------------12 شهریور 1390

جهت تماشای تصویر زیر در اندازه بزرگ آن را ذخیره کنید



دانلود دکلمه با حجم 2.27 مگابایت

...................................................................................

دریافت تصویر متن شعر با کیفیت بسیار خوب