دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

حال من


خبر از حالم نداری / تو کجایی تو کجایی / حال من شبیه سوختن / مثل پروانه افروختن / حال من شبیه کابوس/
سرسره بازی منحوس / میدونم خبر نداری / آخه تو که دل نداری / که بدونی که زیاده / حال من خیلی خرابه/
حال من شبیه گریه / شکل شاهین تیر خورده / که داره می افته پایین / مثل آیین بی آیین / حال من شبیه مردن /
اما جون دادن به موندن / حال من شکل یه تصویر / که کشیدی اونو بی تقدیر/ میشه بشکنی قابش رو /
پاک کنی تمام حسش رو / حال من شبیه گلدون که گلش داره میمیره / اما لحظه های آخر خبر از حالت می گیره/
حس من حس نوازش / توی دنیای بی سازش / حس من حس یه تهدید / واسه اشعار بی تقلید / حس من حس دوگانه /
حس تکرار دوباره / که نمی خواد جون ببازه / به شمشیری بی نشانه / حس تو حس یه نفرت / چشم تو پر از یه شهوت /
داره از دستات می باره / خون پاک یه ستاره / اما فردا شوق آواز / شوق دیدن یه آغاز / تو دل همه جا داره /
حسی که عشق رو میاره

جهت تماشای قالب شعر در اندازه واقعی تصویر زیر را ذخیره کنید.

-------------------26شهریور1390



دانلود دکلمه با حجم 2.83 مگابایت

...................................................................................

دریافت تصویر متن شعر با کیفیت بسیار خوب

نظرات 20 + ارسال نظر

زیبا بود ...

دوباره سیب بچین حوا...
http://abukoorosh.blogfa.com/

ملیکا 1390/07/03 ساعت 18:45 http://melikalove.blogfa.com

سلام خوبی
مثل همیشه کم نظیر بود

همیشهـ دَرد اَز دیگَرانـ اَستـ
گاهیـ اَز نَبودَِشانـ
گاهـ اَز بودَنِشانـ...

سلام دوست من امیدوارم خوب باشید

شعرتون زیبا بود مخصوصا خط اخرش..

لطفا حرفایی که در آپ نوشتم رو بخونین چون برای بعد لازمه..

مرسی [گل][گل]


سلام به شما دوست خوش ذوق و هنر مند سروده بسیار زیبا و دلنشین بود

موفق و پیروز باشید

استعداد عجیبی در شکستن داری


قلب ... غرور ... پیمان





استعداد عجیبی در نشستن دارم


به پای تو ... به امید تو ... در انتظار تو

سلام ممنونم که خبرم کردی

با سلام وعرض ادب خدمت دوست گرامی خودم همانطور که فرمودید از بهترین سگ ها .سگ سراب است که واقعا عالی و به کار می آید ولی امروزه بیشتر از این سگ ها برای نگهبانی از گله ها استفاده میکنند .

با تشکر از حضورتون مدیر و نویسنده وبلاگ سوارکاری حرفه ای


´´´´´´´´´´´¶.
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
.............´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶

سلام بشما دوست شاعر و هنر مند
ممنونم از اینکه خبرم کردین
بسیار سروده ی زیبایی بود مثل همیشه قلمتون توانا و شیواتر
همیشه منتظر سروده های بعدی شما هستم شاد و موفق باشین

سلام

بسیار زببا...ممنون

امشب اینجا و آنجا ،

همه جا ، بدنبال تو می گردم ،

اما همه جا از نبودنت پر است .. . .

در خواب به امید دیدنت تا صبح بیدارم ..


سلام وبلاگ بسیار جالب و پر محتوایی داری
ممنون از دعوتتون


کاش لحظه های با تـــو بودن مثل خط سفید جاده بود
تکه تکه میشد ولی قطع نمیشد...




زیبا مثل همیشه
ممنون

خیلی پراحساس وزیبابود.

زیبا بود..

با سلام وعرض ادب خدمت شما کاربر گرامی وبلاگ سوارکاری حرفه ای با چند خبر مهم آپ شد قدم رنجه فرمایید و با نظر خود ما را از حضورتون مطلع سازید .

با تشکر مدیر و نویسنده وبلاگ سوارکاری حرفه ای

با سلام و عرض ادب خدمت آقا مهدی باز هم مثل همیشه عالی بود موفق باشید .

مدیر و نویسنده وبلاگ سوارکاری حرفه ای

ابتدای عشق ، یک نگاه است و انتهای آن جاودانگی ،عشق بارانیست بی امان که از آسمان می بارد تا کشتزارهای الهی را متبرک سازد . عشق چیزی نمی دهد مگر همه وجود خویش را و چیزس نمی گیرد مگر از دستان خود عشق هرگز جویای تملک نیست و هرگز به تملک در نم آید . عشق برای خودبسنده است . عشق بی نیاز است عشق شما را با رازهای دلتان آشنا می سازد تا به پاره ای از قلب بزرگ زندگی بدل شوید عشق واژه ای است از جنس نور که دستی از جنس نور آنرا بر صفحه ای از جنس نور نوشته است

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد