دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

نجوای عشق

بس چه آسان می شوم

پیش تو آرام می شوم

تو بگو من همان می شوم

روی انگشتر نگینت می شوم

شعله بر آن نگاهت می شوم

روز آتش آبت می شوم

من صدای پایت می شوم

وای، کابوس خوابت می شوم

قلم بر دست تو بوم می شوم

تو بکش، من چه زیبا می شوم

هر چه خواهی آن می شوم

تو بگو من آبان می شوم

ماه میلاد تو می شوم

در شب و تنهایی بستر خواب

من برایت خوابگاه می شوم

توی افکار تو من پرت می شوم

یا که دنیای عجیبت می شوم

در هوای هر تنفس در تو

من برایت آن نفس می شوم

من برایت شاپرک می شوم

دور شمعی هلاکت می شوم

توی سرمای زمستان برف

توی دستای تو آب می شوم

روز خنده، خنده هایت می شوم

روز گریه اشک هایت می شوم

من برایت فال گرفتم

تا که روز مرد رویات می شوم

وای چه زیباست خنده هات

من فدای تار صوتت می شوم

من برایت در زمستان یک سیب

تو بچین فکر بهارت می شوم

من برایت یک هدف می شوم

توی شلیک تو من پرت می شوم

من برایت در بیابان یک درخت

تو بخواب سایه بانت می شوم

توی تنهایی یک دشت غریب

من برایت یک نگهبان می شوم

توی خشکسالی و بی آبی

من برایت باران می شوم

زیر باران رقص تو زیباست

من برایت رقص نور می شوم

من برایت مهربان می شوم

گفتم که نگهبان می شوم

تو بخواب من بیدار می شوم

تا صبح فدایت می شوم

توی خواب دریا ببینی

من برایت موج دریا می شوم

دور از چشم هر آدم

تن پوشت می شوم

وای زیاد شد شعرم

من برایت تمام می شوم

فراموشم نکن دوستت دارم

من برایت عاشق می شوم


---------------------1 بهمن ماه 1389

جهت تماشا یا ذخیره ی تصویر شعر در اندازه واقعی روی عکس زیر کلیک کنید



دانلود دکلمه با حجم 2.78 مگابایت


""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

دانلود ویدئو کلیپ میکس شده دکلمه

Size: 5.43 MB | Type: WMV

ویدئو کلیپ را میتوانید از لینک های زیر دانلود نمائید

جهت دانلود ویدئو کلیپ روی یکی از دکمه های دانلود زیر کلیک کنید

.....................................................................................

دانلود ویدئو کلیپ از لینک پیکو فایل


...................................................................................

دانلود ویدئو کلیپ از لینک مدیافایر


...................................................................................

دانلود ویدئو کلیپ از لینک 4shared


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدکلمه ی جدید شعر نجوای عشق مربوط به آبان ماه 1392

دکلمه ی این شعر را می توانید توسط لینک زیر دانلود کنید:

حجم: 4.46 MB     فرمت: MP3  



 
نظرات 38 + ارسال نظر
سارینا 1390/07/09 ساعت 13:40 http://dadshah.blogfa.com

سلام . خسته نباشید. خیلی این شعرتون قشنگه. از ذوق شاعریتون لذت میبرم واقعا...
موفق باشین.

مهشیدجون 1389/11/06 ساعت 11:53

خیلی خیلی خوب بودمر۳۰

ناگهان من ، تو را
بی هوا
نفس کشیدم....

رها 1389/11/02 ساعت 15:58

سلام اشعارتان بسیار زیباست ولی صداینان غیر قابل تحمل است

سلام جناب شاعر
مثل همیشه زیبا و دلنشین بود. دیکلمتون هم بسیار زیبا و شنیدنی بود. آفرین بر طبع لطیف شما.

سلام دوست عزیز خوبی؟

وبلاگ دفتر عشق با متن باور( هنوز باور نداری ) به روز شد

منتظرم♥

۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝


جدیدترین مطالب عاشقانه در . . .

سایت رسمی مهدی لقمانی ( دفتر عشق )

www.daftareshghe.com

سایت دفتر عشق را به دوستان خود معرفی کنید.☆☆☆☆☆


۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝

سلام خوبی؟
خیلی زیبا بود
مرسی از دعوتت

زیبا مثل همیشه

فراموش نکن دوستت دارم
من برایت عاشق میشوم ....


خیلی قشنگ بود
با احساس و عاشقانه ...

مطلب زیبای بود
http://parwiz-fo.blogspot.com

سلام
خوش اومدی ممنون
زیبایی دلت دیدنی است

سلام ممنونم از شما ...

سلام...

بروزم [گل]

زندگی پژمردن یک برگ نیست بوسه ای در کوچه های مرگ نیست زندگی یعنی ترحم داشتن با شقایقها تفاهم داشتن

تو بگو وقتی خواب بودم چه کسی مداد رنگیشُ برداشت و فاصله ها رو پٌررنگ کرد ؟؟

aysun 1389/11/01 ساعت 19:43 http://ayson0.blogfa.com

اطلاع رسانی: سلام . دوستانی که تشریف میاوردن وبلاگم توجه کنن که وبلاگم هک شده و اون پست اخری هم کار من نیست!!!!!!!!!!!!!!!!! من اصلا عشقو قبول ندارم!!!!!!!! اگه وبلاگ جدید بزنم همتونو میخبرم
زت زیاد...

سعیده 1389/11/01 ساعت 18:31

سعیده 1389/11/01 ساعت 18:05

خاطره 1389/11/01 ساعت 17:36 http://daaltang.blogfa.com

--$$$$$$$______$$$$$$$
__$$______$$$__$$$_____$$
_$$_________$$_$$________$
_$___________$$$_________$
_$__________$$_$$________$
_$$_________$$$$$_______$$
__$$_________$$$_______$$
____$$________$_______$$
_____$$$_____________$$
_______$$__________$$
__________________$$
_________________$$
________________$$
_______________$$
_______________$$
_______________$$$__$$
________________$$_$$$
________________$$$$$$
_________________$$$$$$
______________$$$$$$$$$$

@...............@..........@............@@@@@..........@
@@..........@@......@.....@......@..........@......@....@
@.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@................@....@.........@
@....@..@....@....@.........@................@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@................@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........@

پارمیدا 1389/11/01 ساعت 09:09 http://behi-a.blogfa.com

قشنگ بود

خیرالله 1389/11/01 ساعت 01:00 http://toghoz.blogfa.com

با سلام

شعر بسیار زیبایی بود

مرسی

رضا 1389/11/01 ساعت 00:59 http://shabgardi.blogfa.com/

نجوای عشق زیبا و دلنشینه

سلام ...من باید بیشتر برای خودندن اینجا وقت بذارم ..خیلی جالبه احسنت برشما[:وبلاگ شاعر خیلی زیباست:][:به وبلاگ من هم سر بزن:][:وبلاگ زیبایی دارید:][:من آپم ، منتظرم بیا:]

[:عالیه ، خیلی خوشم اومد:]

تو بخواب من بیدار می شوم

[:خیلی جالب بود:]

بهار 1389/10/30 ساعت 23:19 http://bahar-tanha.blogfa.com

عالی بود ......مثل همیشه.
بابت دیر اومدنو چند وقت نبودنم هم معذرت .

ایوار 1389/10/30 ساعت 22:27 http://evar2010.blogfa.com/


درود
دکلمه رو گرفتم ممنون
عالی بود

حامد 1389/10/30 ساعت 22:01 http://yahoo.com

سلام از نوشته های زیباتون ممنونم . من به تازگی به شعر علاقمند شدم.


دوستم داشته باش

بادها دلتنگند ، دستها بیهوده ، چشمها بی رنگند

دوستم داشته باش

شاخه ها می لرزند ، برگها می سوزند ، یادها می گندند

باز شو تا پرواز ،سبز باش از آواز ،آشتی کن با رنگ

دوستم داشته باش

سیبها خشکیده ، یاسها پوسیده ، شیر هم ترسیده

دوستم داشته باش

عطرها در راهند ، دوستت دارم ها ، آه چه کوتاهند

دوستت خواهم داشت ، بیشتر از باران گرمتر از لبخند

داغ چون تابستان، دوستت خواهم داشت

شادتر خواهم شد ، ناب تر ، روشن تر

بارور خواهم شد، دوستم داشته باش

برگ را باور کن ، آفتابی تر شو ، باغ را از بر کن

دوستم داشته باش

عطرها در راهند ، دوستت دارم ها ، آه چه کوتاهند

خواب دیدم در خواب آب آبی تر بود

نور پر سوز نبود ، زخم شرم آور بود، خواب دیدم در تو

رود از تب می سوخت ، نور گجسو می بافت

باغچه گل می دوخت

دوستم داشته باش

عطرها در راهند ، دوستت دارم ها، آه چه کوتاهند


سلام دوست عزیز .شعرقشنگی بود خوشبحالت میدونی چرا چون خیلی خوشم میاد منم میتونستم شعربگم ولی بلدنیستم به قول بعضی ها فقط خوب بلدم باجملات بازی کنم

[:خوب بود:]سلام خوبی؟
شعرتون خوب بود.ممنون که دعوتم کردید[:خوب بود:]

ایوار 1389/10/30 ساعت 19:28 http://evar2010.blogfa.com/

سلام شاعر گرامی من

دکمه دانلود کلیپ برای من کار نکرد
دکلمه عالی بود

مرسی که به یاد من هستی

[:عالیه ، خیلی خوشم اومد:]

بازم مثل همیشه عالی بود دستت درد نکنه

احسان 1389/10/30 ساعت 19:02

سلام آقا مهدی بابا ایولا دمت گرم

سلام خوبین؟
مرسی خبرم کردین
واقعا شعر زیبایی بود

من اپم منم لینک کن داداشم

پنجره ها را باز می کنی
و از رهگذرانی که باد - کلاه هایشان را برده
با اظطراب می پرسی:
شما که تو راه می آمدید
ندیدید باد دختری را با خودش ببرد؟
.
وقتی هزار بار این پرسش را
از هزار رهگذر آشفته باد پرسیدی
آن وقت نوبت من خواهد رسید

تبسم 1389/10/30 ساعت 18:10 http://www.7067.blogfa.com

سلام دوست شاعر....هر چی شعرتو خوندم متوجه سبکش نشدم!!
آپم سر بزنی خو شحال میشم

mifa 1389/10/30 ساعت 18:09 http://mifa-kocholo.blogfa.com

سلام دوست عزیزم٬با یک خبر آپم لطفا بیا منتظرتم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد