دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

گودال عشق


زمان گودال عمیقیست که من
درون شیارهای حفر شده ی آن
اشک هایم را به یاد تو می ریزم

مکان خانه ی مادری من است
که در جای جای کنج دیوارهای آن
در هجوم تصویر بود تو در کنارم
اشک هایم را می ریزم

آه
ای تمام هستی من
آه
ای تمام مستی من

حرفت را با من نمی زنی
قلبت را به من نمی دهی
آرام می گذری
 چیزی به من نمی دهی
چیزی به من نمی گویی
چیزی ز من پنهان داری
پنهان داری، پنهان داری

باران اشک هایم را نمی شوید دگر
آرام در کلام من نمی گنجد دگر
صبر واژه ی هولناکی شده است
شب ها به سحر نمی رسد دگر

غذا روی گاز
قهوه روی میز
من روی تخت
تو کنار آیینه
چه زیبا پوشیده ای
تنپوش طلایی
گیسو رنگ عشق
چشمان بهاری
من در تب دیدم
تو نقش تماشا
وقتی که تمام شد
آن شب، شب دیگر
وقتی که گذشتی
آیینه شکستی

دیدم که فقط خواب
تصویر خودم بود
تو هم به کنارم
تصویر دگر بود

آه، ای روزهای طولانی من
آه، ای آروزهای پاک من
باور دارم
که عاشق در دنیا
تصویر دردهای شدید است

دکلمه ی این شعر را می توانید توسط یکی از لینک های زیر دانلود کنید:

حجم: 4.33 MB     فرمت: MP3  



 
نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1392/10/14 ساعت 17:57

این شعرت هم خیلی خیلی زیباست
موفق باشی

یادش به خیر

قدیم قدیما

دل را به بنگاه سپردیم تا شاید....

یکی اومد گفت چرا پر دود است

یکی اومد گفت چرا دیوارهایش سیاهست

یکی اومد گفت چرا کم نور است
یکی گفت آجر هاش شکسته
یکی گفت بوی غم میده

و......

اما هیچ کس خوب خوب دلم را تماشا نکرد
دل موند بی مشتری و....

اما ندا یی امد آز آسمون

دل میخریم دل فرقی نداره چه جوری باشه

دل به دلدار دادم و .........

و از آن روز بود که..

نوشتم پشت دیوار دلم... دیگر جا نداریم....

ورود ممنوع...

سلام
زیبا بود.
منم بروزم با یک غزل و منتظر نظرات شما.

عشق حسین گر همه دم بر سر است.......چاره ی هر جیره خورِ حیدر است

آن حجر الاسود والا مقام.......مردمکِ چشم علی اصغر است

[گل]منتظر نظرات شما عزیز می باشم[گل]

ahmad 1392/09/30 ساعت 12:51 http://tanhae1.blogfa.com/

***$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j
_____آپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r
_______آپم_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________آپم___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________آپم_______$$____$$$$$$$$$$$$$$
________________$$______$$$$$$$$$$$$$$
______________$$________$$$$$$$$$$$$$$
____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$
__________$$____________$$____$$$$$$
________$$______________________$$$$
______$$__________________________$$
____$$____________________________$$
__$$______________________________$
آپم

سلام .

زیبا بود

اسیر ناچارزمانه 1392/09/20 ساعت 21:35

سلام رفیق
دوست دارم به من و خواهرم افتخار بدی و ما رو لینک کنی ممنون از لطفت
http://actoractrees.blogfa.com
طرفداران حسام نواب صفوی کیلیک کنن

http://buff.blogfa.com

تقدیم به کیکاووس یاکیده

شعرزیبایی گفتی ماناباشی.

نگـــــــران نباش،


حــــال مـــن خـــــــوب اســت بــزرگ شـــده ام
...
دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم


آمـوختــه ام، که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش "


زندگیست "


آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای " نبــودنـت " تنگ نشــــود...


راســــــتی، بهتــــــــــر از قبل دروغ می گویــــم...


" حــــال مـــن خـــــــوب اســت " ... خــــــوبِ خــــوب

سلام دوست عزیز آپم ومنتظرحضورت

سلام
ممنون از دعوتتان
پسروز باشید

ahmad 1392/09/14 ساعت 10:04 http://tanhae1.blogfa.com/

***$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j
_____آپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r
_______آپم_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________آپم___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________آپم_______$$____$$$$$$$$$$$$$$
________________$$______$$$$$$$$$$$$$$
______________$$________$$$$$$$$$$$$$$
____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$
__________$$____________$$____$$$$$$
________$$______________________$$$$
______$$__________________________$$
____$$____________________________$$
__$$______________________________$
آپم

سلام
اگر شعرهاتون رو خودتون می سرایید خیلی زیبا ودلنشین اند....
ممنونم بابت دعوت واگه مایلید شما رو لینک کنم.
مرسی دوست عزیزگل:

سلام و سپاس از حضورتان که باعث آشنایی با دستنوشته های زیبیتان شد...
بسیار از خواندن مطالب لذت بردم و این جمله شما بسیار زیباتر که...آنچه مهم است کلام شعر و حس آن است،
ایام به شادی انشاالله..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد