دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

میلاد

یک تولد یک ورود

یک ستایش یک درود

صدای گریه می آید

صدای کودک دیرینه می آید

سالها در گذر شد

کودک دیروز بزرگ شد

با توام ای نازنین پر

ای شکوه آشنا تر

این منم آنکه سپر بود

تو می خواندی او پدر بود

آنکه از تو سیر نمی شد

حتی با تو پیر نمی شد

یادت آید روزی آرام

می گذشتی از کنارم

گرم یک دوست عزیزی

تو مرا هرگز ندیدی

قبل از این هم من شکستم

تو ندیدی من نشستم

تا بزرگ شی و بزرگ تر

تا بفهمی هر چه بیشتر

تو همه تن پاک و زیبا

من برایت اوج رویا

پا گذاشتی روی سینم

تا بزرگ شی من ببینم

آن چه دیدم تو ندیدی

من قدیمی تو جدیدی

عارت آید از وجودم

من برایت تار و پودم

در غیاب مادر تو

من سال ها در کنار بستر تو

هم پدر بودم هم مادر

هم قصه خوان و هم ساغر

حس زیبایی به من داد

با تو بودن زندگی داد

ما گذشتیم و گذشت روز

تا رسیدیم ما به امروز

روز میلاد تن توست

روز زیبای من و توست

روز میلادت مبارک

شکر ای خدای تبارک

---------------------15 بهمن ماه 1389



دانلود دکلمه با حجم 2.80 مگابایت


لینک دانلود شماره1

لینک دانلود شماره2

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

دانلود ویدئو کلیپ شعر با حضور مهدی علیپور با حجم کم


جهت دانلود ویدئو کلیپ روی یکی از دکمه های دانلود در پایین کلیک کنید

Size: 2.70 MB | Type: WMV

لینک دانلود شماره1

لینک دانلود شماره2

لینک دانلود شماره3


همچنین جهت دریافت تصویر متن شعر با کیفیت بسیار خوب بر روی دکمه ی دریافت در پایین کلیک کنید
دریافت


نظرات 114 + ارسال نظر


.
.
. بیای اونورا بد نیستا.....چرا کم میای؟ اگه دیر به دیر بیای منم نمیام

من 1389/11/28 ساعت 21:49 http://my-moon.blogsky.com

سلام
خوب هستین؟
والنتاین(روز عشق)بر شما مبارک
ممنونم

فاطمه 1389/11/28 ساعت 19:42 http://s10jalali.blogfa.com

سلام شعر زیبایی بود شما آدم رویایی هستین موفق باشید بایییییییییییی

بریسا 1389/11/28 ساعت 17:09 http://tabarook.blogfa.com

خیلی خوشحال شدم که وارد وبلاگ شاعری خوبی مثل شما شدم
ارزوی موفقیت می کنم

علــــی 1389/11/28 ساعت 16:03

ســــــــــــــــــــلام

وبلاگ جالب و متفاوتی دارید




_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ـ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_ـ_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ سلام ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__ـ_¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپـم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گـذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ زودی بیا ¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤منتظرم¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________________¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

مرسی اقا مهدی شا از قبل لینک بودین !!

کامران 1389/11/26 ساعت 19:50 http://kami1389.blogfa.com

در شبی تاریک

که صدایی با صدایی در نمی آمیخت

و کسی کس را نمی دید از ره نزدیک،

یک نفر از صخره های کوه بالا رفت

و به ناخن های خون آلود

روی سنگی کند نقشی را و از آن پس ندیدش هیچکس دیگر.

شسته باران رنگ خونی را که از زخم تنش جوشید و روی صخره ها خشکید.

از میان برده است طوفان نقش هایی را

که بجا ماند از کف پایش .

گر نشان از هر که پرسی باز

بر نخواهد آمد آوایش .

***

آن شب

هیچکس از ره نمی آمد

تا خبر آرد از آن رنگی که در کار شکفتن بود .

کوه: سنگین، سرگران، خونسرد.

باد می آمد، ولی خاموش .

ابر پر میزد، ولی آرام .

لیک آن لحظه که ناخن های دست آشنای راز

رفت تا بر تخته سنگی کار کندن را کند آغاز،

رعد غرید

کوه را لرزاند

برق روشن کرد سنگی را که حک شد روی آن در لحظه ای کوتاه

پیکر نقشی که باید جاودان می ماند .

***

امشب

باد و باران هر دو می کوبند

باد خواهد بر کند از جای سنگی را

و باران هم

خواهد از آن سنگ نقشی را فرو شوید

هر دو می کوشند

می خروشند

لیک سنگ بی محابا در ستیغ کوه

مانده بر جا استوار، انگار با زنجیر پولادین

سالها آن را نفر سوده ست

کوشش هر چیز بیهوده ست

کوه اگر بر خویشتن پیچد

سنگ بر جا همچنان خونسرد می ماند

و نمی فرساید آن نقشی که رویش کند در یک فرصت باریک

یک نفر کز صخره های کوه بالا رفت

در شبی تاریک .

ممنونم از حضورت.
گفتی لینکت کردم ولی من که اسممو نمیبینم توی لینکات ؟؟؟!!!

سلام

ممنون از محبتتون.

یاسی 1389/11/26 ساعت 07:41

سلام والنتـــــــــــــــــاین مبارک

امیدوارم تموم روزهای عمرت والنتاین باشه

لیلا 1389/11/25 ساعت 21:36 http://www.lila7.blogfa.com

سلام دوست عزیز داستانمو تموم کردم اگه خواستی یک سری بزن راستی مثل اینکه یادت رفته مارو لینک کنی

مرسی آقا مهدی از حضورتون
باعث خوشحالیه تشریف اوردین
خوشحالمیشم همیشه در آپهام هرچه که احساس مکنین و لتون میخواد بیان کنین رو بگین.
با تشکر از شما

سلام خسته نباشی وبت خیلی عالی به وب منم سربزن

ایوار 1389/11/25 ساعت 17:24 http://evar2010.blogfa.com/

شاعر گرامی ترجیح مدم سه روز دیگه روز عشاق ایرانی سپندار مذگان را به تو تبریک بگویم پس تا ؟آن روز بر قرار باشی

. . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*

سلام دوست گلم...
نازنین شادونه منتظر حضور شما عزیزه..لطفا تشریف بیارید [گل][گل]

سلام شما لینک شدید منو بنام دلشکسته روزگار-تنها
لینک کنید ممنون

valentine

v victor of love
a adoring u
l love u
e every thing 4u
n need u
t thinking of u
i i miss u
n nothing but u


*** HAPPY VALENTINE DAY***

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک .

ممنون دوست عزیز .
لطف کردین

ـــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯)
ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ (¯´v´¯)......… I♥U …I♥U… I♥U …I♥U… (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯)
و لـــــــنـــــتـــــا یـــــن مـــبـــــا ر ک
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــــ(¯´v´¯)
ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ (¯´v´¯...… I♥U .…I♥U…. I♥U …I♥U..…) (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)

M T 1389/11/25 ساعت 11:13 http://miladtohmat.blogfa.com


[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل]
[گل] ولنتاینتون مبارک . به مناسبت این روز اهنگ ولنتاینمو گذاشتم
[گل] دوس داشتین بیاین خوشحال میشم
[گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

لیلا 1389/11/25 ساعت 11:03 http://WWW.LILA7.BLOGFA.COM

سلام دوست عزیز من بانام وبلاگ شاعر لینکت کردم شما هم منوبانام دیونه ی لیلا لینک کن مرسی که اومدی تازه به خاطر اون سوالت اگه بقیه داستانهامو ادامه بدی دلیلش رومیفهمی

کارتونی در مورد روز والیتاین...
http://abukoorosh.blogfa.com/

سلام. ممنون.

لیلا 1389/11/24 ساعت 23:19 http://WWW.LILA7.BLOGFA.COM

سلام دوست عزیز مطلب جدید نوشتم اگه خواستی یک سری بزن

فرانک 1389/11/24 ساعت 23:17 http://www.rofa.blogfa.com

سلام اومدم یه سر بزنم بعدا نگی بی معرفتین

سلام.میتونم وبلاگتونو لینک کنم؟

سلام. ممنونم از پیامتون.
اما عشق ایرانی ها در روز ۲۹ بهمن گرامی داشته میشه و این روز که باید گرامی داشته بشه.
موفق باشید

لیلا 1389/11/24 ساعت 22:31 http://www.lila7.blogfa.com

سلام دوست عزیزواقعا راست میگی وقتی این داستانها رو مینویسم بغضم میگیره ودلم میخواد گریه کنم

مهدی 1389/11/24 ساعت 22:19

سلام اقا مهدی هر کاری میکنم ایمیلم باز نمی شود چیکار کنم

به رسم ادب سلام
وب بسیار زیبا و پرمحتوا دارید خوشحال میشم لینکتون کنم البته اگه اشکالی نداره و با چه اسمی؟؟؟

لیلا 1389/11/24 ساعت 16:59 http://WWW.LILA7.BLOGFA.COM

دوست عزیز مرسی که سرزدی ولی متاسفانه ما نمیتونیم به هم برسیم اگه منت بزاری وبازم تشریف بیاری ادامه ی داستان روهم مینویسم من این وب روبه خاطر خاطرهام با اون دورست کردم

لیلا 1389/11/24 ساعت 00:27 http://LILA7.BLOGFA.COM

سلام دوست عزیز وب جالبی داری اگه دوست داشتی یک سری هم به این عاشق تنها بزن WWW.LILA7.BLOGFA.COM

سلام دوست عزیز خوبی؟

☆☆وبلاگ دفتر عشق با متن های ( مجنون توام) و (آغاز بی پایان )

در جشن 6 سالگی دفتر عشق و 9 سال وبلاگ نویسی ام به روز شد☆☆

تولد 6 سالگی وبلاگ عاشقانه دفتر عشق را به تمام دوستدارنش
تبریک عرض می نمایم

:: با تشکر از حضور گرم و عاشقانه شما ::

۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒



جدیدترین مطالب عاشقانه در . . .

سایت رسمی مهدی لقمانی ( دفتر عشق )

www.daftareshghe.com

سایت دفتر عشق را به دوستان خود معرفی کنید.☆☆☆☆☆



۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒

سلام مهدی عزیز ممنون که بهمون سر میزنی
بازم آپیم خوشحال میشیم بیای

و عشق
آغاز می کند
قصه درد هایم را ...

-----

ممنون
از بابت شعر های زیبایی که برام گذاشت مهدی جان

مجید 1389/11/23 ساعت 09:47 http://toosan.blogfa.com

خیلی زیبا بود بازم گل کاشتی

سلام
این ادرسی که دادین
رفتم. اهنگو چرا نصفه نصفه میخونه
از کیفیتشه یا نه
میخاستم بدونم اهنگ واسه شما همین طوری بوده
ببخشید مزاحم میشم

سلام
وای ..ازت ممنونم که اینقدر محبت داری
و این اهنگو واسم پیدا کردی
اسمتون مهدی علی پور هستش
به هرحال بازم ممنون.

یه . . . 1389/11/22 ساعت 20:45

ای مردم! من فرستاده خدا به سوی همه شما هستم؛ همان خدایی که حکومت آسمانها و زمین، از آن اوست؛ معبودی جز او نیست؛ زنده می‌کند و می‌میراند؛ پس ایمان بیاورید به خدا و فرستاده‌اش، آن پیامبر درس نخوانده‌ای که به خدا و کلماتش ایمان دارد؛ و از او پیروی کنید تا هدایت یابید!

محمد 1389/11/22 ساعت 17:41 http://cheshmak90-m.blogfa.com

با ادامه آپ قبلی بروزم

بدوبیا

سلام دوست عزیز
وبلاگمو با چند طرح جدید آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی

سلام خوبی؟
بی تو دلم گرفته با من نمانده حالی
با من غریبه گشتی بعد از گذشت سالی
وقتی که سهم من شد یک انتظار کهنه
چشمم دگر ندارد اشکی به آن زلالی
عمری سوال کردم تنهایی خودم را
همواره شد جوابم آه و سکوت و لالی
حالا که دور دورم از پرتو نگاهت
در قلب من دوباره جایت شده چه خالی
آه ای مسافر من سهم من از وجودت
یک بغض کهنه گشته باشکلکی خیالی\

خیرالله 1389/11/22 ساعت 04:04 http://toghoz.blogfa.com

تنهایی عذاب آور است...............

آیا تابحال به موضوع عشق فکر کردید..............

آیا تابحال تصمیم گرفتید که دوتا شوید...............

البته این هم لازم به ذکر است که یه یارو دلدار واقعی کی و از کجا..........

ولی به هر حال در این فکر که عاشق میشوید و زندگیتان دگرگون میشود باشید.............

زندگی با عشق و دلدار زیباست باور کنید.................

زندگی با عشق و دلدار زیباست باور کنید............

خیرالله 1389/11/22 ساعت 04:04 http://toghoz.blogfa.com

وقتی شقایق لبخند میزند...

وقتی خوبی فریاد میزند و بدی را به سکوت دعوت می کند...

وقتی شبنم عشق از چشم انسان جاری می شود...

وقتی خداوند عشق را خلق می کند...

آن گاه است که،دل را به یاری می طلبد

آن گاه است که دلتنگی بی رنگ می شود

عشق،امید ،آرزو سرشار می گردد

و آن گاه که یک دوست،یک همراه تو راتنها نمی گذارد

زندگی معنا پیدا می کند...

خیرالله 1389/11/22 ساعت 04:03 http://toghoz.blogfa.com

امشب در خلوت تنهایی ام آهسته بی تو گریستم

کاش صدای هق هق گریه ام را باد به تو می رساند…

تا بدانی که بی تو چه میکشم

کاش قاصدک به تو می گفت که در غیاب تو

رودی از اشک به راه انداخته ام….

و کاش پرنده ی سوخته بال عاشق از جانب من

به تو این پیغام را می رساند که:

امید و آرزوهایم بی تو آهسته آهسته

در حال فرو ریختن است

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد