دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

شهر من

شهر من
شهر من از تو دور میشم به زودی
این تنفر نیست، مقصر تو بودی
به مردم بگوئید، به مردم شهرم
من از شما دلگیرم، از کنارتان رفتم
و آنچه به جا ماند از نوشته هایم ،نسوزانید
خاک کردید نشانی آن را هرگز مپوشانید
بدانید حق ماندنیست، نه مالیدنی
کتاب هایم خواندنیست نه پوشیدنی
شهر من تو را فراموش می کنم به زودی
این من هستم، اما مقصر تو بودی
تو مرا نگه نداشتی، سوزاندی
همان دم که چشمانم را گریاندی
به راهم دامی نهادی، نشستی کمین
بیفتم به دام و بخندی یقین
ولی من رفتم تو باش با همین
عوامیت و جهل سر به زمین

-------------------11 فروردین 1390



دانلود دکلمه با حجم 1.63 مگابایت


...................................................................................

دریافت تصویر متن شعر با کیفیت بسیار خوب

نظرات 31 + ارسال نظر
خیلی خوب بود 1390/01/29 ساعت 18:21

سلام

سال نو تون مبارک

امیدوارم مثل همیشه توی کار هاتون موفق باشید

مهدی جان توی وبلاگ من قسمت تنظیماتش همه پاک شده

میشه لطف کنی دوباره کد بنر خودمو ..خودتو برام بزاری


میسی

نگار 1390/01/15 ساعت 17:03 http://ne2012.blogfa.com

سلام ممنون
عالی بود

فهیمه ی ღ تنهایی ღ 1390/01/15 ساعت 15:04


شانه های تو...
چه داستان غریبی ست ،
برای دل تنگیهای من...

با بهترین آرزوها
برای تو دوست خوبم
شرمنده بابت تاخیرم
نبودم
پستت مثل همیشه بی نظیر بود

سلام اقای علیپور.
وبلاگ من با دو پست مجال اول و مجال دوم بروز ست.


فدات

می خواهم با تو بمانم

می خواهم از تو بگریزم

میان این همه دیوار

نه راهی در پیش

نه راهی در پس

زمین به هم دردی با من تکانی می خورد

همه جا باد است و لرزش

سکوت را هم یارای هم دردی با من نیست

[گل][گل]

سلام
آپم.زود بیا[گل]

سلام دوست عزیز ممنون که به وبم سر زدی خوشحال میشم که یکی از لینک های وبت باشم راستی با عنوان وبلاگ شاعر لینکت کردم .

سلااام

مرسی که هرچند دیر ولی در کل اووومدی

سلام السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

باتشکر ازاینکه خبر دادید

مثل همیشه پر از احساس است

منظور شما شهر محل سکونت است یا وب؟

))))))))))))))

هیچکس 1390/01/13 ساعت 02:31

به غروب سیزده فک کن !!!

من و تو

میرویم

بی ما

که گره بزنیم

سبزه ی تمام خاطره هایمان را

و دور کنیم از خودمان

تمام من و تو ها را

سیزده فرصت خوبی است

برای دور کردن نحسی

تنها 1390/01/12 ساعت 20:53

با عرض سلام خدمت دوست گرامی با عرض پوزش ک دیر امدم
بازم اپتون مثل همیشه زیباست
خوشحال میشم بیایید و اپ منو ببینید

کاش احساس شبنم را درک میکردی و با دستان

بی احساست خواب نیلو فر را بر هم نمیزدی

کاش می فهمیدی که پرنده وجودم آشیانه ای دارد به وسعت تو

کاش میدانستی رنگ برگ ها سبز است یا زرد

کاش آتش گرم عشق میشدی و تنم را از

سرمای غم وتنهایی حفظ میکردی

اما افسوس تو پنداشتی که من هیچم،ولی

نخواستی بدانی که این هیچ هم حرفهایی برای گفتن دارد...

سلام آقا مهدی.
عیدت مبارک.
اولین باره که اومدم وبلاگ شما.خیلی خوب بود.تبریک میگم.امیدوارم همیشه موفق باشی.به منم سر بزن.خوشحال میشم.
اگه خواستی منو به نام تنها ترین تنها لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم.
منتظرت هستم.

سلام سال نو مبارک
به روزم و منتظر حضور سبزتان

خیلی قشنگ بود

خاطره 1390/01/12 ساعت 13:42 http://daaltang.blogfa.com

سکوتی ساده به من هدیه دادی.

سکوتی تهی تر از حباب، سخت تر از کوهستان

نرم تر از شبنم و سبز تر از تو.(وطن)

سلام
دوست عزیز از وبلاگتان دیدن شد.
بسیار طرح زیبایی دارد.
دکلمه شما را هم دانلود نمودم و گوش دادم.
از موزیک و افکت های صوتی مناسبی در آن استفاده شده بود.
امیدوارم د راهی که دارید موفق باشید.

الهه 1390/01/12 ساعت 00:33 http://elahe60.blogfa.com

همیشه پایین پله ها ست
مردی که به جان کندن
یه روزگار خاطره را
از پله های ذهن بالا میکشد.//


معذرت بابت تاخیرم.// خوندمتون.// سال نو هم با تاخیر مبارک امیدوارم بهترین سال زندگیتون باشه.//

هیچکس 1390/01/11 ساعت 21:52

کاش می شد قلــــــب ،وسعت می گرفت

شـــــمع با پـــــــروانه، الفت می گرفت

کاش می شــــــــد در پـــــــس احساــسها

خنده ها از اشـــــک ســــبقت می گرفـت

کاش می شــــــد از الـــــــــــــفبای وجود

عیـــــــن و شیــن و قــاف نشات می گرفت

ندا 1390/01/11 ساعت 19:58 http://sosanb2.blogfa.com/

ziba
mesle hamishe

سلام وب فوق العاده زیبایی دارید بهتون تبریک می گم من به تازگی وب زدم ممنون میشم بهم سر بزنید شاد و پیروز باشید

هیچکس 1390/01/11 ساعت 19:02

سلام داداش مهدی //

سال نو مبارکککککککککککککککککک

امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشی

شعرت واقعا عالی بود

راستی یه نظر خصوصی برات گذاشتم

موفق باشی

فعلااااا تا بعد

محمد 1390/01/11 ساعت 14:55 http://cheshmak90-m.blogfa.com

سلام.
مگه شهرت چشه؟؟ چیزی شده؟؟‌ میخوای از شهرت بری جای دیگه؟‌چرا؟؟

خاطره 1390/01/11 ساعت 14:22 http://daaltang.blogfa.com

سکوت ما فریاد تلخی ست

سلام...
شهر من که خیلی خسته است اقای علیپور. و هیچ جوری این خستگی از بین نمیره..
به یقین حق ماندنیست.. که اگر نبود انسان دیگه معنی پیدا نمیکرد و زندگی مفهومی نداشت.
ممنون....

ندا 1390/01/11 ساعت 13:15 http://so-far.blogfa.com/

درود
بهاری باشید

من آن رودم که تنها آب دارم ، نگاهی خسته و بی تاب دارم

من عشق نور دارم در دل اما ، فقط تصویری از مهتاب دارم.

خسته نباشید دوست گرامی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد