دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

مهربانم

مهربانم
چه می دانم؟! چرا اینگونه شد نمی دانم
وای چه شد! چرا اینگونه شد نمی دانم
امشب تا به سحر بر زانوان شب گریستم
دل می شکست و من باز می گریستم
چه بگویم از دردی که سراسر شوق بود روزی
من منتظر بودم، او گفت نمی سوزی
با این که ندیده بودم نشنیده بودم عاشق بودم
حس می کردم او را در لابه لای ثانیه ها منتظر بودم
روزها در پی هم می گذشتند، من تشنه تر
آسمان عاشق بود، من دیوانه تر
مهلتی نمانده بود تا روز آخر
خبر آمد مرا از یار یارم، یار دگر
بگفتا دگر نخواهی دید پری رویاهایت را
آن دختر پاک سرشت زیبا رویت را
مپرس حالم را که چشم گرفت بغض ترکید
نفس بند آمد اشک لغزید
مرا چه شد که دیگر روزهایم سیاه گشت
به جز خدا هیچ کس تکیه گاهم نگشت
همه شب همه روز در فکر او بودم او نبود
من چشم به راه او بودم او نبود
تا که اندیشیدم در فکر دگر است
من زمینی او از دیار دگر است
اکنون او دگر نیست در جای دگر است
به دستور خدا در حال دگر است
تا به کی در انتظارم نمی دانم شاید بمیرم
باز در انتظارم چه میدانم شاید ببینم
هر کجا هستی تو را شب و روز چشم در راهم

این عشق الهی ست، پری مهربانم من بیدارم


-------------------15 فروردین 1390



دانلود دکلمه با حجم 3.48 مگابایت


...................................................................................

دریافت تصویر متن شعر با کیفیت بسیار خوب

نظرات 116 + ارسال نظر
پرستو 1390/05/31 ساعت 11:21

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی دارید..فعالیتتونم عالیه
یک نگاه اینجا بنداز دوست داشتی بیا باهم بودن رونقش بدیم
عضو شو شاید آینده خوب شد.شاید اصلا خوشت نیومد
امتحانش ضرر نداره.هرچی زودتر عضو بشی زودتر به بعضی اهداف میرسی.
چند تا از ویژگی های پارسیان کلوب اینه:

به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو ها
بلاگ ها ، تالارهای گفتگو
گروه ها ، رویدادها ، دوستان
نظر دهی ، کلمات کلیدی ، امتیاز دهی به انواع مطالب
حریم خصوصی و سفارشی سازی پروفایل
همکاری، اشتراک گذاری فایل ها، ابزار ویدئو کنفرانس

امکانات دیگه ای هم به زودی اضافه میشه
منتظرتم
خداحافظ
http://www.parsianclubs.org

سلام دوست خوب و عزیز....

خسته نباشید...

آسمان عاشق بود، من دیوانه تر
مهلتی نمانده بود تا روز آخر


بسیار زیبا بود...
ممنون از دعوتهاتون.

سلام اقای شاعر.
مدتهاست خبری نیست از شما.و شعر هایتان بروز نمیشود؟
ما منتظر شما هستیم همچنان

یک روز به دنیا آمدیم

در حادثه ای شگرف از زاویه دید پدر و مادرمان

هیچ بودیم

کم کم بزرگ شدیم

◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙ آپم

_____**&&**__ آپ کردم بدو بیا
_______**&&**__
________**&&**____منتظر حضور پرمهرت هستم
_______ __$$&$$$_______________$&$$$
______$$&&1111$$$&&_________ &&1111$$&& دیر نکنی
___$$&&111111111$$$&&____&&1111111111$$&&
___$&1111111111111$$&&__&&111111111111$$$&
__$&1111111111111111$$&&111111111111111$$$&
__$&111111111$$$$1111$$1111$$$$111111111$$$&
_$$11111111$$$$$$$$$1111$$$$$$$$$1111111$$$&
_$$11111111$$$$$$$$$$1$$$$$$$$$$$11111111$$&
_$$11111111$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$111111111$&
__$111111111$$$$$___منتظرم__$$$$$111111111$$&
__$&1111111111$$$$$$$$$$$$$$$$11111111111$&
___$111111111111$$$$$$$$$$$$111111111111$&
____&11111111111111$$$$$$111111111111111&
_ ____&11111111111111$$11111111&&111$$&&
____ __&&1111111111111111111111&&11$&&
______ __&&111111111111111111111&&1&
_________ _&&11111111111111111$&_&&
__________ ___&&111111111111$$&___&&
__________ ______&&&1111111$&______&&&_&&
____________________&&&111& _____ &&&&
______________________&&&&&$ _______ *&
بـــــــــــــــــــــــــــدووووووو بیاااااااا

دیگه سر نمی زنی داداشی جونم

کوچک باش و عاشق

که عشق خود آیین بزرگ کردن را می داند

مراقب گرمای دلت باش

تا کاری که زمستان با زمین کرد . زندگی با دلت نکند..

یکی باش برای یک نفر .....[تشویش]

سهیل 1390/02/18 ساعت 22:34 http://toghoz.blogfa.com/

عشق او باز اندر آوردم به بند
کوشش بسیار نامد سودمند
عشق دریایی کرانه ناپدید
کی توان کردن شنا ای هوشمند
عشق را خواهی که تا پایان بری
بس که بپسندید باید ناپسند
زشت باید دید و انگارید خوب
زهر باید خورد و انگارید قند
توسنی کردم ندانستم همی
کز کشیدن سخت تر گردد کمند

سهیل 1390/02/18 ساعت 22:33 http://toghoz.blogfa.com/

عشق او باز اندر آوردم به بند
کوشش بسیار نامد سودمند
عشق دریایی کرانه ناپدید
کی توان کردن شنا ای هوشمند
عشق را خواهی که تا پایان بری
بس که بپسندید باید ناپسند
زشت باید دید و انگارید خوب
زهر باید خورد و انگارید قند
توسنی کردم ندانستم همی
کز کشیدن سخت تر گردد کمند

سهیل 1390/02/18 ساعت 22:33 http://toghoz.blogfa.com/

دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟
دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟

تا ابد دور تو می‌گردم‌، بسوزان عشق کن‌
ای که شاعر سوختی‌، پروانه می‌خواهی چه کار؟

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ!
در دل من قصر داری‌، خانه می‌خواهی چه کار؟

خُرد کن آیینه را در شعر من خود را ببین
شرح این زیبایی از بیگانه می‌خواهی چه کار؟

شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌
گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟

★*☆♡* ★*☆♡*
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*...... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡* ★*☆♡* عـــــزیـــــزدلـــــــــم...
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*...... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡* ★*☆♡* عـــــزیـــــزدلـــــــــم...
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*...... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡* ★*☆♡* عـــــزیـــــزدلـــــــــم...
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*...... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡* ★*☆♡*
★*☆♡* ★*☆♡*
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*...... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡* ★*☆♡* عـــــزیـــــزدلـــــــــم...
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*...... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡* ★*☆♡* عـــــزیـــــزدلـــــــــم...
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*...... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡* ★*☆♡* عـــــزیـــــزدلـــــــــم...
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*...... ★*☆♡*
★*☆♡*..... ★*☆♡*
★*☆♡*.... ★*☆♡*
★*☆♡*... ★*☆♡*
★*☆♡*.. ★*☆♡*
★*☆♡*. ★*☆♡*
★*☆♡* ★*☆♡*


عزیـــــــــــز دلــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم و منتظر حضور سبزت

مـــــــــــاییم و یکى خرقه تزویر و دگر هیچ

در دام ریـــــــــــا، بسته به زنجیر و دگر هیچ

خودبینى و خودخواهى و خودکامگى نفس

جان را چو روان کــــرده زمینگیر و دگر هیچ

در بـــــــــــــــارگه دوست، نبردیم و ندیدیم

جــــــــز نامه سربسته به تقصیر و دگر هیچ

بگزیده خــــــرابات و گسسته ز همـــه خلق

دل بستـــــــــه به پیشامد تقدیر و دگر هیچ

درویش کـــــه درویش‏صفت نیست، گشاید

بر خلق خــــــــــــــدا دیده تحقیر و دگر هیچ

صـــــــــوفى که صفاییش نباشد، ننهد سر

جز بر در مــــــــردِ زر و شمشیر و دگر هیچ

عالِـــــــــــم که به اخلاص نیاراسته خود را

علمش به حجــابى شده تفسیر و دگر هیچ

عــــــــارف که ز عرفان کتبى چند فراخواند

بستــــه است به الفاظ و تعابیر و دگر هیچ

سلام
بعد از مدت ها آپ کردم.
خوشحال میشم بیای

شاهین۱۲ 1390/02/15 ساعت 13:28

تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو
پاک هستی می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت
در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی و وقتی
که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت
رنگ می زنم...

سلام دوست عزیز
شرمنده که دیر سر زدم . یه مدت خیلی گرفتار شدم .
زیبا بود آپت.

ممنون .


التماس دعای ویژه دارم

دل 1390/02/13 ساعت 01:14 http://gong.blogfa.com

پر معنی و زیبا
[گل]

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

سلام جناب علیپور
شعرای اخیرتون رو خوندم البته با تاخیر شرمنده. مشکلی واسم پیش اومده بود
بسیار اشعار زیبایی سرودین و دیکلمه ها هم چون همیشه بیار زیبا بودن. قلمتون پرتوان.
راستی خیلی وقته که جای نگاهتون رو در وبلاگم نمی بینم؟!
خوشحال میشم دوباره وبلاگم رو نورانی کنید.

ابراهیم- حاج محمدی 1390/02/10 ساعت 13:23

دل سپـــــردم من ، تو کامل بی خیال

موج خود را کشت و ساحـل بی خیال

قالــــــب ما را تهــــی کردی بـه چشم

چشم هـــــایت هست قـــــاتل بی خیال

جـــــان فــــدای غمــزه های چشم تو

نیســـــت جانــــم هیـــچ قابل بی خیال

عشـــــق می خوانــد به سر حد جنون

تا نباشـــــم هیـــــچ عاقـــــل بـی خیال

هستـــــی ام را زلـــــف تـو بر باد داد

گر شمـــــا هستیـــــد غـــافل بی خیال

از دل تـــنـــــگ درون سیـــــنـــــه ام

گـــــر نشــــــد انـــــدوه زائل بی خیال

چون نمــــی آری بـرون از زیر زلف

چشـم های خویـــــش با ، تل بی خیال

رو بـــــه محـــــراب کمـــــان ابرویت

گر نمـــــازم هســـــت باطــل بی خیال

_____**&&**__ آپ کردم بدو بیا
_______**&&**__
________**&&**____منتظر حضور پرمهرت هستم
_______ __$$&$$$_______________$&$$$
______$$&&1111$$$&&_________ &&1111$$&& دیر نکنی
___$$&&111111111$$$&&____&&1111111111$$&&
___$&1111111111111$$&&__&&111111111111$$$&
__$&1111111111111111$$&&111111111111111$$$&
__$&111111111$$$$1111$$1111$$$$111111111$$$&
_$$11111111$$$$$$$$$1111$$$$$$$$$1111111$$$&
_$$11111111$$$$$$$$$$1$$$$$$$$$$$11111111$$&
_$$11111111$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$111111111$&
__$111111111$$$$$___منتظرم__$$$$$111111111$$&
__$&1111111111$$$$$$$$$$$$$$$$11111111111$&
___$111111111111$$$$$$$$$$$$111111111111$&
____&11111111111111$$$$$$111111111111111&
_ ____&11111111111111$$11111111&&111$$&&
____ __&&1111111111111111111111&&11$&&
______ __&&111111111111111111111&&1&
_________ _&&11111111111111111$&_&&
__________ ___&&111111111111$$&___&&
__________ ______&&&1111111$&______&&&_&&
____________________&&&111& _____ &&&&
______________________&&&&&$ _______ *&
بـــــــــــــــــــــــــــدووووووو بیاااااااا

لیلی 1390/02/09 ساعت 22:51 http://kish-mat70.blogfa.com

سلام به کلبه ی عشقولانه های لیلی نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بیا منتظرم............عاشقونه های قشنگی دارم.................

سیلام خوفی؟؟؟
بـــــــــدو بیا آپم....
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶
´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´....´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶

سلام السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

به وب ابا الفضل بیایید ان را نور انی کنید

)))))))))))))))))))))))))))))))

سلام خوبین؟اپ زیبایی بود.ا
ببخشید مدتی نبودم وبهتون سر نزدم
من اپم...
موفق باشید

سلام خوبین؟اپ زیبایی بود.لذت بردم
ببخشید مدتی نبودم وبهتون سر نزدم
من اپم...
موفق باشید

سلام وبلاگتون خوبه اما این دکلمه رو چه کسی خونده یعنی صدای کیه؟؟؟؟؟

سلام داداش گلم

ممنون که سر زدی نمیدونی از اومدنت چقدر خوشحال میشم

با واگویه های دفتر شعرم
◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙ آپم

[ بدون نام ] 1390/02/04 ساعت 23:36

impressive

سهیل 1390/02/04 ساعت 21:21 http://toghoz.blogfa.com

بنگر ز جهان چه طرف بر بستم ؟ هیچ

وز حاصل عمر چیست در دستم ؟ هیچ

شـمع طـربم ولی چـو بنـشستم هیچ

من جام جمم ولی چو بشکستم هیچ


سلام دوست خوبم

من آپم اگه وقت کردی یه سر بهم بزن

بی تو

لحظه ها میــــ گذرند ...

دیگر شمـار لحظه هایی که بیـــــــ تو تلف شده اند را نمــــــ دانم ...

بیــــــ تو مشرق آسمانم خاموش است ...

شبم تاریک و طولانیست ...

و من

تنها به هوایـــــــــ تماشایــــــــ طلوع چشمان توست

که چشمــانم را هنوز نبسته ام ... .[گل]

دوباره ◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙◙ آپم
دوباره ◙◙ آپم
دوباره ◙ آپم

احسان 1390/02/02 ساعت 00:12 http://asbirani.blogfa.com

سلام داداش تو رو خدا شرمنده این چند وقته خیلی سرم شلوغ بود نمیتونستم بیام اینترنت الان اومدم با هنر نمایی قدرتمندت روبه رو شدم از همیشه پر قدرت تر بود واقعا خسته نباشی بازم به ما سر بزن .

با تشکر مدیر و نویسنده وبلاگ سوارکاری حرفه ای

ساحل 1390/02/01 ساعت 22:44 http://saranj.mahtarin.com/

سلام دوست عزیز
جدیدترین مدل های لباس و جدیدترین اخبار روز و هزاران موضوع دیگر
منتظر حضور گرمت هستیم
نگاه مرد به سالگرد ازدواج مثل نگاه گوسفند می مونه به عید قربان

arif 1390/02/01 ساعت 20:05

لارجرباکس : افزایش طول و سایز عضو مردانه
www.tejaratpars.com?rgm=arif1366&p_id=1586

سهیل 1390/02/01 ساعت 19:54 http://toghoz.blogfa.com

شب نیست که خون از دل غمناک نریخت

روزی نه که آبروی من پاک نریخت

یک شربت آب خوش نخوردم همه عمر

تا باز زه راه دیده بر خاک نریخت

عطار نیشابوری

سهیل 1390/02/01 ساعت 19:54 http://toghoz.blogfa.com

زین پس ناید زدیدگانم دیدن

بی روی تو تیره شدجهانم دیدن

جایی که تو بوده ای نگه می نکنم

من جای تو بی تو چون توانم دیدن

عطار نیشابوری

سهیل 1390/02/01 ساعت 19:53 http://toghoz.blogfa.com

رفتی ومرا خار شکستی در دل

در دیده نه ای اگر چه هستی در دل

بر خاک تو برخاست دل پر خونم

کز دیده برفتی ونشستی در دل

عطار نیشابوری

سهیل 1390/02/01 ساعت 19:53 http://toghoz.blogfa.com

چون گریه من ابربهاری نبود

چون ناله من ناله به زاری بود

چون من زغم مرگ تو ای یار عزیز

در شهر به صد هزار خواری نبود

عطار نیشابوری

سهیل 1390/02/01 ساعت 19:52 http://toghoz.blogfa.com

دی بر سر خاک دلبری با دل ریش

میباریدم خون جگر بر رخ خویش

آواز آمد که چند گریی بر ما

بر خویش گری که کار داری در پیش

عطار نیشابوری

سهیل 1390/02/01 ساعت 19:52 http://toghoz.blogfa.com

میگریم از آن مهوشم ومیگریم

شکر چو لبش میچشم ومیگریم

خاکی که بدو رسید روزی قدمش

در دیده خود میکشم و میگریم

عطار نیشابوری

سهیل 1390/02/01 ساعت 19:51 http://toghoz.blogfa.com

دردا که گلم میان گلزار بریخت

وز باد اجل به زاری زار بریخت

این درد دلم با که بگویم که بهار

بشکفت گل وگل من از باد بریخت

عطار نیشابوری

سهیل 1390/02/01 ساعت 19:51 http://toghoz.blogfa.com

بی دل و خسته در این شهرم و دلداری نیست

غم دل با که توان گفت که دلداری نیست

رو مداوای خود کن ای دل از جای دگر

کندر این شهر طبیب دل بیماری نیست . .

سهیل 1390/02/01 ساعت 19:50 http://toghoz.blogfa.com

مرگ را دوست دارم به خاطر سکوتش

گل را دوست دارم به خاطر زیبا ییش

دریا را دوست دارم به خاطر بزرگیش

کوه را دوست دارم به خاطر صبوریش

باران را دوست دارم به خاطر آرامشش

شبنم را دوست دارم به خاطر طراوتش

و آخرتو را دوست دارم به خاطر مرگ وگل

دریا وکوه و باران وشبنم بودنت .

سهیل 1390/02/01 ساعت 19:50 http://toghoz.blogfa.com

دلم برای کسی تنگ است که دل تنگ است…

دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد …

دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند…

دلم برای کسی تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد …

دلم برای کسی تنگ است که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد…

دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد…

دلم برای کسی تنگ است که گوشهایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد

سهیل 1390/02/01 ساعت 19:49 http://toghoz.blogfa.com

به چشمانت بیاموز که هر کس ارزش دیدن ندارد

به دستانت بیاموز که هر گل ارزش چیدن ندارد

به انگشتت بیاموز که هر مو ارزش نازش ندارد

به افکارت بیاموز که هر کس ارزش نقشی ندارد

به شبهایت بیاموز که هر کس شور شیدایی ندارد

به پاهایت بیاموز که هر جا ارزش رفتن ندارد

به لبهایت بیاموز که هر نام ارزش گفتن ندارد

به خودکارت بیاموز که هر اسم ارزش کاغذ ندارد

به غمهایت بیاموز که هر کس ارزش غصه ندارد

به گیتارت بیاموز که هر کس ارزش سازش ندارد

به خورشیدت بیاموز که هر کس تاب تابیدن ندارد

به وجدانت بیاموز که هر کس ارزش بودن ندارد

به ایمانت بیاموز که هر بت ارزش وردت ندارد

به دریایت بیاموز که هر موج ارزش ساحل ندارد

به رویایت بیاموز که هر کس ارزش وقتت ندارد

به اشکهایت بیاموز که هر کس عشق باریدن ندارد



◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙◙ آپم
◙◙◙◙ آپم

کارتونی جدید ( بنی آدم اعضای ..)
تشریف بیارید خوشحال میشم..
http://abukoorosh.blogfa.com/

گفتم : مجنونم کفتی : باش

گفتم : مجنون توام لیلی گفتی : باش

گفتم : چاره چیست ؟ گفتی : انتظار

گفتم : چه سخت است؟ گفتی : چه زیباست

گفتم : تا به کی؟ گفتی : تا به آن وقت که چون شمع بسوزی از سر تا به پای

گفتم : افسوس که ندانی در این سوختن بالهای تو هم خواهد سوخت ای پروانه من

سلام.ببخش دیر اومدم.شعر زیبایی سرودی.موفق باش
آپم و منتظر نظرت[گل]

بریسا 1390/01/29 ساعت 12:32 http://tabarook.blogfa.com

خیلی قشنگ بود بهم سر بزن یادت نره بای تا های

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد