دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

دوری تو


چه کنم؟! از بس دلم گرفته از دوری تو
شعر می گم شاید آروم بشم از سوری تو
تو که رفتی دل من طوری شکست
که کسی لای شکسته هاش نشست
واسه  اینه  که  دلم  خوب  نشده
خوب چی بگم دوباره عاشق نشده
بعضی شب ها خواب به چشمام نمیاد
بی خودی بهونه می گیره کسی که نمیاد
ولی بعضی شبا اونقدر دل من بغضی می شه
که خدا روح منو می بره جایی که دلم آروم بشه
منظورم اینه که خواب تو رو می بینم گلم
تا که بیدار می شم و آروم می گیره دلم
دلم از این می گیره منی که عاشق توام
چرا می ری پیش اون که ندونه قدر توهم
دلم از این می گیره که کم نبارید چشم من
شب رفتنت چشمه می ساخت بستر من
تو که رفتی دشنه زد رفتن تو به قلب من
آخرین نگاه تو خنجری بود  به  چشم  من
ولی    امشب   دیگه   طاقت    ندارم
که   به   فردا   چشم   امید    بزارم
می ترسم فردا شب هم بیاد  ولی
خبری   از   تو   نباشه   نازنین
واسه اینه که میخوام  امشب  برم
به    دیار   مردگان   سر   بزنم
اگه   اونجا    غم   من  کمتر باشه
دیگه  برنمی گردم  تا  غم   باشه
اگه   اونجا  تو  رو  پیدا   نکنم
میام   تا  دوباره   آغاز   بکنم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جهت دریافت و مشاهده ی تصویر پایین که حاوی متن شعر است روی آن کلیک کنید...


------------------------------------------------------------------------------------

دکلمه این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 2.59MB     فرمت: MP3   


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared


نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1394/06/25 ساعت 12:39

مرتضی 1390/12/13 ساعت 23:51 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
خیلی قشنگ گفتی ! دست مریزاد....

محی الدین 1390/11/15 ساعت 16:42

قال الصادق(ع):
... و ینقلب ملک العجم فی محرّم یسفک الدّماء حتی یفرّ ملک العجم لئلّا یأخذه النّاس ، ثم یهلک غماً و تدوم الفتنة و یدوم الانقلاب و بشّر النّاس بظهور الحجّة (عج) .
امام صادق(ع) می فرمایند:
... و در سرزمین ایران انقلاب می شود و شاه ایران در ماه محرّم خون های زیادی به زمین می ریزد، تا اینکه با اوج گیری قیام مردم ، شاه تصمیم به فرار از ایران می گیرد تا مبادا مردم او را جلب و مجازات نمایند . اما بالاخره شاه ایران در خارج از این سرزمین از شدّت غم هلاک می شود ولی فتنه های گوناگون ادامه می یابد و انقلاب نیز ادامه دارد و بشارت بده مردم را در این زمان به ظهور حضرت حجّة (عج) .
بیان الائمة(ع)- جلد1- صفحه222

یاسمن 1390/11/15 ساعت 15:06

بچه ها شوخی شوخی به گنجشک ها سنگ می زنن ولی گنجشک ها جدی جدی می میرن .آدما شوخی شوخی به هم زخم می زنن ولی اونا جدی جدی میشکنن.تو شوخی شوخی به من لبخند زدی من جدی جدی عاشقت شدم.تو هم یه روز شوخی شوخی تنهام می زاری منم جدی جدی بی تو می میرم

سلام مرسی که بهم سر زدی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

دوست خوبم اپم [بوسه]

گلی امامی 1390/11/13 ساعت 16:49

دوست عزیز
با سلام،به اطلاع میرساند
وب سایت "شیراز فردا" پس از گذراندن یکسال فعالیت آزمایشی از ابتدای بهمن ماه فعالیت رسمی خود را شروع نموده است.
یکی از اهداف اولیه "شیراز فردا" شناساندن وبلاگ ها و وب سایتهای مرجع،جالب توجه و مورد نیاز به کاربران خود میباشد.
در راستای این هدف شما نیز می توانید در "شیراز فردا" ثبت نام نموده و از طریق کنترل پنل کاربری خود(در کمتر از یک دقیقه) وب سایت یا وبلاگ خود را به ثبت برسانید تا به رویت روزانه بیش از هزار نفر بازدید کننده "شیراز فردا" برسد.ضمناً می توانید مطالب خود را برای ما ایمیل نمایید تا با نام وبسایت یا وبلاگتان درج گردد.

ضمنا طبق روال قبلی "شیراز فردا" هر ماه هزینه اینترنت(معادل 20 هزار تومان) به 5 نفر از دوستان اهدا می نماید.

یکبار شیراز فردا- همیشه شیراز فردا

http://www.shirazefarda.com

______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%______آپم____%%
_________%_______آپم_%%
_________%%_ آپم ____%%
________%%_______آپم_%%%
_______%%_آپم_________%%%
______%%__________آپم___%%
_____%%______آپم_________%%
_____%%_________آپم______%%
_____%%%_____آپم_________%%
______%%___________آپم__%%%
_______%%%_____آپم______%%%
_________%%%%______آپم_%%%
___________%%%%%%%%%

زیبا بود مهدی جان
مثل همیشه با احساس
ممنون

این روزها خوبم ، کار میکنم ، شعر میخوانم
قصه می نویسم و گـــــــــــاهی
دلم که برایتــــــــــــ . . . تنگ میشود
تمام خیابانها را ، با یادتـــــــــــ . . . پیاده میروم ...

سلام دوست عزیز خوشحال میشم در نظرسنجی من شرکت کنید باتشکر

عشق ملیکا 1390/11/05 ساعت 14:12

سلام خسته نباشی خیلی قشنگ بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد