دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

گل من



شاید از تمام هستیم جز یه شاخه گل نمونه
شاید این روزها نزاره جسم من زنده بمونه
شایدهم مثل یه درویش کنج یک دیوار بپوسم
که اون لحظه آخرین یادگاریتو می بوسم
تا به اون روز که بیایی چشم به راه تو می مونم
یه روزی عاشق نبودم ولی الآن خوب می دونم
راستی اون شاخه ی گل که گفته بودم، آب نداره
گفته جون نمیده تا که برسه دست ستاره
می دونم ستاره دارم توی آسمون آبی
که حتی خورشید کنارش کم میاره از زیبایی
مهدی جان بیا یه روزی تا همه هستی ببینند
تا که مظلوم و ستمگر روز امروز را ببینند
اونا که به من خندیدند نمی بخشم تا بگریند
من چه زجه ها کشیدم تا بگویم که می آید...

جهت دریافت و مشاهده ی تصویر پایین که حاوی متن شعر است روی آن کلیک کنید...


------------------------------------------------------------------------------------

دکلمه این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 2.15MB     فرمت: MP3   


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared


نظرات 9 + ارسال نظر

سلام.
دکلمه ای که گفتم و وبلاگ toopmusic.blogfa.com گذاشته واسه دانلود.خوشحال میشم گوش کنید و نظرتونو دربارش بدین.
با تشکر.شاهین رحیمی

غریبه 1390/12/25 ساعت 18:57 http://720631.blogfa.com

سلام استاد گرامیقالب نو مبارک........باز هم عالییییییییییییییییییییییییراستی پیشاپیش عیدتون مبارکموفق و پیروززززززززززززززززززززززز

_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*###### ##
_##################_______*###########
__##################_____*#############
___#################*__###############*
____#################################*
______############ حـس غریب############
_______#############################
________###########################
__________###http://hesegharib77.blogfa.com##
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________*#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#
سلام...خوبی؟آپ شدما...بدو بیا پیشم...منتظرتما....بدو بیا دیگه

n3da 1390/12/22 ساعت 11:56 http://n3da-Onlylov3.blogfa.com

صبر کن عشق تو تفسیر شود بعد برو ، یا دل از ماندن تو سیر شود بعد برو ، خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد ، تو بمان خواب تو تعبیر شود بعد برو ، لحظه ای باد تو را خواند که با او بروی ، تو بمان تا به یقین دیر شود بعد برو ، صبر کن عشق زمینگیر شود بعد برو ، یا دل از دیده ی تو سیر شود بعد برو ، تو اگر کوچ کنی بغض خدا می شکند ، تو بمان گریه به زنجیر شود بعد برو .[گل]
سلام دوست گلم وب زیبایی داری خوشحال میشم به ما هم سری بزنی[گل][گل]با اجازه من لینکتون میکنم

درود بر آقا مهدی.
منم به کار دکلمه راه پیدا کردم.
خوشحال میشم کمکم کنی.
هرچی باشه تجربه ی شما بیشتره.

نسیم 1390/12/17 ساعت 08:47 http://www.aryam.blogfa.com

سلام بر دوست .........

دل نوشته زیبایتان .... زیباست ...

از سر وبلاگ خوب شما داشتم رد می شدم ...

نخواستم نخوانده رد شوم .... آفرین به ذهن و قلم هنرمند شما ....

ملیکا 1390/12/15 ساعت 16:49 http://melikalove.blogfa.com

سلام خوبی
خیلی خیلی قشنگ بود متشکرم

محمد علیانسب 1390/12/15 ساعت 14:03

سلام مهدی جان خسته نباشی خیلی خوب بود .علیانسب

هر چه را آرزو کردم از دست دادم
دلتنگ آرزوهای از دست رفته نیستم
نگرانم که روزی ناخواسته دلم تو را آرزو کند...


زیبا مثل همیشه ممنون .


ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد