دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

یکی عاشقم بود

جَوون تر که بودم یکی عاشقم بود
منو که نمی دید دلش می گرفت زود

می گفت خیلی وقته دلم پا به پاته
می گفت هر جا باشی نگاهم به راته

منم بچه بودم دلم پُرتنش شد
بهش اینو گفتم اونم باورش شد

خلاصه نشستیم یه رویا کشیدیم
واسه زندگیمون چه خوابایی دیدیم

به هم قول می دادیم که باهم بمونیم
تا هر جا که می شه تا هر جا بتونیم

ولی من نموندم  نه اینکه نمی شد
زَدم زیر قولم دلم دَم دَمی  شد

حالا گاهی وقتا به یادش می افتم
درست لحظه هایی که یادش می افتم

تموم وجودم پر از گریه می شه
به این خاطراتش سرم گرم می شه

به هم قول دادیم که باهم بمونیم
تا هر جا که می شه تا هر جا بتونیم

خودم زندگیمو به حسرت سپردم
درست خاطرم نیست ولی پاش موندم

جهت دریافت و مشاهده ی تصویر پایین که حاوی متن شعر است روی آن کلیک کنید...


------------------------------------------------------------------------------------

دکلمه این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 1.98MB     فرمت: MP3   


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared


نظرات 30 + ارسال نظر
ava 1391/09/10 ساعت 15:48 http://http://resn.blogfa.com/

مرسی که سرزدی اماشعرجدیدم ونخوندی بیاونظرت وبگو.

ava 1391/09/10 ساعت 13:55 http://http://resn.blogfa.com/

دکلمه ی شعریکی عاشقم بودزیبابودصداتون خیلی زیباست انگارصدای تمام شاعران نخبه وخوش ذوق دران نشسته به شماتبریک عرض می کنم.راستیمن اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

amir 1391/02/31 ساعت 17:39 http://www.pic-l0ve.blogfa.com

مگر این دنیا
واقعیت دارد ؟؟!!
با آنکه حتی
دستهایت را لمس نکرده ام...
اما...
بارهاااااااا...
در آغوشت
آرام گرفته ام...!

ahmad 1391/02/03 ساعت 09:40 http://tanhae1.blogfa.com/

.¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
آپم منتظر حضور پر مهرتون هستم

زیبا بود مثل همیشه

ســـــــــــــــــلام ، منتظر حضور زیبای شما با آپ جدید در حـــس غریب می باشم.
با موضوع :تو ای عزیز که به من سر میزنی...
با طرحی جدید از قالب توسط طراح :نداتنها

غریبه 1391/01/28 ساعت 11:03 http://720631.blogfa.com

سلام دوست گرامی...آپم منتظر حضورتان هستم

سلام آقای علیپور خسته نباشید
سال نوتون مبارک..
انشاالله بهترین سال براتون باشه.
از شعرهای قشنگتون سپاسگزارم
دیگه قابل نمیدونین به ما سر بزنین؟
خوشحال میشم از حضورتون.
یا حق

غریبه 1391/01/24 ساعت 18:11 http://720631.blogfa.com

باران که بیاید
از دست چترها کاری ساخته نیست
ما اتفاقی هستیم که افتاده ایم !.............

راستی سال نوتونم مبارک...انشالله سال خوبی داشته باشید
همیشه موفق باشید

خیلی قشنگ ودلنشین بود

مرسی خبرم کردین...

صدای چک چک اشکهایت را از پشت دیوار زمان می شنوم

می شنوم که چه معصومانه در کنج سکوت شب ‌، برای ستاره ها ساز دلتنگی می زنی

و من می شنوم، می شنوم هیاهوی زمانه را که تو را از پریدن و پرکشیدن باز می دارد

آه ، ای شکوه بی پایان...

من می شنوم،

به آسمان بگو که من می شکنم ! هر آنچه تو را شکسته

و می شنوم هر آنچه در سکوته تو نهفته...

وای از دست این لحظه های نفسگیر ،ای خدا بیا و دستهای سردم را بگیر

باز هم دلم گرفته... انگار عمریست اسمان ابریست و باران نمیبارد

سلام ممنون نمیدونم مشکل از کجاست که دانلود نمیشه

ahmad 1391/01/20 ساعت 19:32 http://tanhae1.blogfa.com/

.¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
آپم منتظر حضور پر مهرتون هستم

با سلام.
وبلاگ خیلی خوبی بود.خوشم اومد.منو هم در وبلاگت لینک کن بعد خبرم کن تا در

وبلاگم لینکت کنم

با نام معشوق فقط خدا لینک کن

با تشکر
موفق باشی

habibhasani.blogfa.com

راستی نظر و امتیاز یادتون نره

[گل][بدرود]

سید میلاد 1391/01/20 ساعت 00:38 http://ba2inam.ir

سلام قربان
منور فرمودید کلبه خودتون رو
لطف کردید
به مدیر لینک میگم دو طرفه کنه لینک رو
موفق باشید

مهسا 1391/01/19 ساعت 19:02

سلام
زیبا بود

سلام
خیلی زیبا بود
من برای دانلودش مشکل دارم

weaks point 1391/01/19 ساعت 14:51

شعر خوبی بود
بابت دعوتتون ممنون

محمد علیانسب 1391/01/18 ساعت 13:37

چقدر شعرت احساسی و زیبا بود موفق باشی

مجید زارع 1391/01/17 ساعت 22:59 http://majid98.ir

سلام آقا مهدی عزیز
مثل همیشه عالی بود انشالله موفق باشید توی کارتون


سیاوش 1391/01/17 ساعت 14:10 http://rab13.vastblog.com

در کوچه; "گوسفندم" در دانشگاه; "طوطی" در محل کار; "گاو" به خانه که می رسم "سگ" می شوم، چوپانی از برنامه کودک داد می زند; گرگ آمد! گرگ آمد! و من کنار بخاری,شعر تازه ام را "پارس" می کنم ...
بهم سر بزنین

تو...
شوخی زیبایی بودی که خداوند با من کرد
زیبا بود
امّا... شوخی بود
تو بی تقصیری
خدای تو هم بی تقصیر است
من؛
تاوان اشتباه خود را پس می دهم
تمام این تنهایی
تاوان «جدّی گرفتن آن شوخی» است...

خیلی قشنگ بود ممنون .

l

غریبه اشنا 1391/01/17 ساعت 07:31

از انسانها غمی به دل نگیر. زیرا خود غمگینند. با آنکه تنهایند از خود می گریزند زیرا به خود به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند. پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند
------------------
کاش میدونستیم اونی که نشسته ، همیشه خسته نیست !!! شاید جایی برای رفتن نداره....

نه اسمش عشق است...

نه علاقه...

نه عادت...!

حماقت محض است...

دلتنگ کسی باشی...

که دلش با تو نیست...!!!


سلام.
دلنوشته های قشنگ و خواندنی دارید.

ahmad 1391/01/16 ساعت 12:38 http://tanhae1.blogfa.com

سلام
خیلی شعر قشنگی بود
ممنون بابت دعوت صمیمانتون.

سا 1391/01/16 ساعت 01:02 http://sin-alef.blogfa.com/

به شاعرش تبریک میگم/

سلام
شعر پر احساسیه.
ممنون بابت دعوت صمیمانتون.
یـــــــــاعلی(ع)

من 1391/01/15 ساعت 23:24 http://my-moon.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک...
کاش بی وفایی نبود...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد