دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

درخت من


درخت سیب
درخت پیر
درخت مادربزرگ
درخت خانه ی ما
او مرا به کنار درخت سیب برد
و من کودک
و درخت مهربان بود
طناب به شاخه هایش بست
و مرا به تاب بازی عادت داد
درخت مهربان
درخت صبور
درخت خدا
و من هر روز به شانه هایش آویزان بودم
و در هر اوج
به خدا نزدیکم می کرد
من به چهره ی درخت نگریستم
و اشک بر چشمانم نازک شد
و فریاد زدم که او بیایید
درخت من تشنه است
درخت من خسته است
درخت من
درخت من
درخت من
طناب را از او برگیرید
و من درخت را بوسیدم
و خدا مرا بوسید
درخت من


جهت دریافت و مشاهده ی تصویر پایین که حاوی متن شعر است روی آن کلیک کنید...



------------------------------------------------------------------------------------

دکلمه این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 1.90MB     فرمت: MP3   


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared



نظرات 5 + ارسال نظر
ahmad 1391/03/01 ساعت 13:02 http://tanhae1.blogfa.com/

░░░░░▓███▓
░░░░▓█████▓
░░░░▓█████▓
░░░░░▓███▓
░░░░ *;;;;;;;;;*
░░░░* ;;;;;;;;;;*
░░░ * ;;;;;;;;;;;;*
░░░* ;;;;;;;;;;;;;;*
░░░░▓█████▓
░░░░▓█████▓
░░░░▓█████▓
░░░▓███████▓
░░▓█████████▓
░▓███████████▓
▓█████████████▓
▓███░░░░░░░▀▀▀▓
▓███░░░░████████████
▓███░░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
▓███░░░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒█
▓███░░░░░░█▒▒▒▒▒▒█
▓███░░░░░░░█▒▒▒▒█
▓███░░░░░░░░████
▓███░░░░░░░░▌██▌
▓███░░░░░░░░▌██▌
▓███░░░░░░░░▌██▌
▓███░░░░░░░░▌██▌
░▓██░░░░░░░▓████▓
░░▓████▓▓████████▓


سلام اپم هستم [قلب]

amir 1391/02/31 ساعت 17:32 http://www.pic-l0ve.blogfa.com

به خوابی هزار ساله نیازمندم

تا فرسودگی گردن و ساق ها را از یاد ببرم

و عادت حمل درای کهنه ی دل را

از خاطر چشمها و پاها پاک کنم

دیگر هیچ خدایی

از پهنه مرا به گردنه نخواهد رساند

و آسمان غبارآلود این دشت را

طراوت هیچ برفی تازه نخواهد کرد

محسن 1391/02/27 ساعت 07:26 http://www.mohsenbox.com/

افزایش بازدید رایگان و واقعی با محسن باکس
عضویت کاملا رایگان ( بدون گذاشتن هر گونه کد ، لینک و بنر )
به هر سایت یا وبلاگ 10 لینک رایگان – در هر ستون - سهمیه داده ایم . که با توجه به سه ستونه بودن محسن باکس سهم هر سایت یا وبلاگ 30 لینک خواهدبود . پس از تائید اولین لینک ( در هر گروه ) توسط مدیر ، 9 لینک دیگر به فاصله زمانی 1 دقیقه ( فعلا ) قابل ارسال هستند . در صورت تمام شدن سهمیه می توانید لینک های قدیمی را حذف کرده و لینک جدید اضافه کنید .
http://www.mohsenbox.com
با تشکر

غریب اشنا 1391/02/22 ساعت 22:26

دل بسته به سکه هاى قلک بودیم0 دنبال بهانهاى کوچک بودیم0 رویاى بزرگ تر شدن خوب نبود0 اى کاش تمام عمر کودک بودیم0

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد