دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

جنگل کلبه


گویا امشب پری ها میهمان خانه ی ما خواهند بود

من برای آنها از باغچه نور می چینم

و تو در کنار کلبه ی چوبی مرا فریاد میزنی

که امشب فرشته ها نخواهند آمد

در جنگلٍ خانه ی ما،خورشید نمی آزارد

و پرنده ها جز غزل نمی سرایند

و کسانی جز فرشته ها را نخواهی یافت

که آنها در خانه ی چوبی خوشحالند

در کنار درخت بیدی که سر به فلک کشیده

آبشاری روان است چون زلف پریان

و ماهیان کوچکی که تلو تلو ناز می کنند

من آنها را هرگز شکار نخواهم کرد

پرندگان جنگل من هنگام نماز که می شود

هم صدای سجده های من می شوند

و غروب خورشید در جنگلٍ کلبه ی ما

به وقت خواب دیدنٍ پری هاست

کلبه ام را دوست دارم

در جنگل رویاهایم میهمان من شوید


جهت دریافت و مشاهده ی تصویر پایین که حاوی متن شعر است روی آن کلیک کنید...



------------------------------------------------------------------------------------

دکلمه این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 1.90MB     فرمت: MP3   


دانلود از فضای پیکوفایل


دانلود از فضای 4shared

نظرات 14 + ارسال نظر
دوست 1391/03/11 ساعت 21:40 http://www.mssm1375.blogfa.com

سلام عزیز.از توجه شما به بنده حقیر بی نهایت ممنونم
خوشحال میشوم اگر باری دیگر قدم منت بر دیدگان من بنهید
منتظر نظرات سازنده شما درباره ی شعر جدیدم هستم
باتشکر بی نهایت از شما

ahmad 1391/03/11 ساعت 20:37 http://tanhae1.blogfa.com/

سلام این پیام امروز تو وبلاگم اومد....بخونش مال من نیست....منم بهش عمل کردم تورو به امام زمان بخونش....دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند شبی حضرت زینب اومد به خوابم آب در گلویم ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم....این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد...مردی اعتقادداشت 20 میلیون به دست آورد..به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد....اگه به حضرت زینب اعتقا داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20روز دیگه منتظر معجزه باش

ممنون که به وبمون تشریف اوردین
یه انتقاد هم داشتم...
قالبی واسه وبتون انتخاب کنین که با مطالبتون جور دربیاد...
وبلاگتون پر محتواست
خسته نباشین

دوست 1391/03/05 ساعت 14:01 http://www.mssm1375.blogfa.com

سلام عزیز واقعا لذت بردم
خوشحال میشوم اگر به وبلاگ حقیرانه شاعری نوجوان قدم بگذارید
منتظر حظور گرم ونظرات سازنده شما هستم
باتشکر فراوان

...........ღ☆☆ღ
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................ღ☆

مهسا 1391/03/03 ساعت 20:58 http://forkan.blogfa.com

ممنون از شما به خاطر گلی که فرستادین

به ما هم سر بزنید . منتظرتون هستیم

می زنم به خیابان
و پایم را روی پیشانیش می کوبم
من لج این خیابان را
که از هیچ جا به تو نمی رسد در می آورم ...

دلم همیشه هوای تو را می کند...

**///** 1391/03/03 ساعت 07:09 http://(((((())))))))

در سایه دلشکستگی پیر شدم
غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم
تا امدم اشنای قلبت باشم
گفتی که من از غریبه ها سیر شدم


کلبه رویاهامون قشنگ میشد اگه ما میخواستیم

درود بر شما
مدیر محفل ادبی گلستان هستم
از شما شاعر گرامی برای نویسندگی در سایت دعوت به عمل می آورم
امیدوارم به جمع ما بپیوندید.
در صورت تمایل بندهُ از قسمت عضو گیری سایت در جریان بذارید.

کلبه را دوست دارم
کلبه ای که خالی باشد از من و تو ...


پرفکت

n3da 1391/03/02 ساعت 01:26 http://n3da-onlylov3.blogfa.com

*-:¦:-**-:¦:-*

*-:¦:-**-:¦:-*.•*..*•

*-:¦:-**-:¦:-*.•*..*•. .•*..*•

*-:¦:-**-:¦:-*.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•

ســــلام

"بــه نــام خـدایـی کـه در هـمیـن نــزدیـکیســـت"

خــب اول ســپـاس فــراوان بـابـت حــضور و لـطفـی کـه بـهـم داریـن

اومــدم بـــرای دل نــوشـته ام یــا بــهتــر بــگم بــرای آپــم دعــوتـتـون کـنم

خـــوشــحال مــیـشم بــیایـین و نــظرتون رو بـگیـن راجـبــش

مــنــتـظـرم زود بــیای هــــــــاااااااااااااااااااااااا


*-:¦:-**-:¦:-*.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•

*-:¦:-**-:¦:-*.•*..*•. .•*..*•

*-:¦:-**-:¦:-*.•*..*•

*-:¦:-**-:¦:-*

[ بدون نام ] 1391/03/01 ساعت 22:52


ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد