دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)
دکلمه ها - شعر و دکلمه

دکلمه ها - شعر و دکلمه

(مجموعه اشعار و دکلمه های مهدی پورآزاد و شاعران دیگر)

گریزان



با تمام آرزوها که خفته در گور شدند
با تمام رویاهای جوانی که مغلوب شدند

قسم به حس سرکوب گر بی احساس
به قاتل باغ های پر از یاس

قسم به درگیری این جسم با روحم
به سادگی های گذشته از وجودم

با تمام وجود دچار حس تنگ شدم
دچار احساس ماهی در تنگ شدم

قسم به تاریکی های شب که ترس دارد
که درون خود انبوهی از شرم دارد

قسم به پاییز که مثل من برگ ریزان است
که مثل من پر از خاطره های گریزان است

که من هنوز هم به خدا عشق دارم
با تمام سختی هایی که در پیش دارم

که من هنوز هم به خدا ایمان دارم
که من به این حس خوب افتخار دارم


جهت دریافت و مشاهده ی تصویر پایین که حاوی متن شعر است روی آن کلیک کنید...



------------------------------------------------------------------------------------

دکلمه(آهنگ) این شعر را می توانید توسط یکی از سرور های زیر دانلود کنید:

حجم: 2.21MB     فرمت: MP3   



دانلود دکلمه از فضای پیکوفایل


دانلود دکلمه از فضای 4shared


نظرات 31 + ارسال نظر
ava 1391/09/19 ساعت 21:54 http://http://resn.blogfa.com/

خیلی احساساتی وخیلی خیلی عاشقانه وزدی تو نبض عشق ..قسم به حس سرکوب گر بی احساس
به قاتل باغ های پر از یاس
این شعرت من ویادیکی ازشعرای شهیارقنبری انداخت.با تمام وجود دچار حس تنگ شدم
دچار احساس ماهی در تنگ شدم
موفق باشی دوست عزیز.

دوست 1391/04/22 ساعت 15:39 http://www.mssm1375.blogfa.com

باعرض سلام خدمت شما دوست عزیز
منتظر حضور گرم ونظرات سازنده شما درباره ی شعر جدیدم هستم
باتشکر فراوان.

درودبرشما
احساس نابتان در سرودن هماره مانا باشد.
سلامت دربان دربار زندگیتان

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامی وبلاگ سوارکاری حرفه ای بعد از چند ماه پشت سر گذاشتن یک سری مشکلات باز هم امروز با یک قالب وبلاگ جدید و یک موضوع مهم به نام چوگان به روز شد .خوشحال میشم بازم حضورتونو تو وبلاگم ببینم .
با تشکر مدیر و نویسنده وبلاگ سوارکاری حرفه ای

ممنونم دوست گلم
نگفتی منو یادت اومد یا نه؟

الان که این را برایت می نویسم
ساعت دقیقا راس نبودن توست
تو هر موقع دلت خواست بخوان.....

[گل]

[ بدون نام ] 1391/04/19 ساعت 09:57

الان که این را برایت می نویسم
ساعت دقیقا راس نبودن توست
تو هر موقع دلت خواست بخوان.....



‍[گل]

Sahar 1391/04/19 ساعت 01:01 http://daftaresepid.jbg.ir

سلام و درود جناب علیپور عزیز و ارجمند
حضورتان همواره مایه ی دلگرمیست
سپاس از مهر حضورتان
بهترین ها از آنتان

سلام با احترام دعوتید به خوانش و نقد.

سالار شفیع 1391/04/15 ساعت 13:16

سلام اقا مهدی عالی بود...واقعا که منبع استعدادی...منم چندتا شعر گفتم وقت کردم تایپ کنم برات میفرستم...

Sahar 1391/04/14 ساعت 13:15 http://daftaresepid.jbg.ir


من از اشکی که می ریزد ز چشم یار می ترسم

از آن روزی که اربابم شود بیمار می ترسم

همه ماندیم در جهلی شبیه عهد دقیانوس

من از خوابیدن منجی درون غار می ترسم

رها کن صحبت یعقوب و فزندش را

من از گرداندان یوسف سر بازار می ترسم

همه گویند این جمعه بیا،اما درنگی کن

از اینکه باز عاشورا شود تکرار می ترسم ..

[گل][گل]

سلام و درود
بروزم با احساسی نرگسی
با عاشقانه ات به دیدارم بیا

بهترین ها از آنتان


[گل][گل]

سلام مهدی جان
منم شیدا فراهانی....
قبلا وبلاگ www.biaaatoo.blogfa.com رو داشتم...یادته؟
اون وب رو خیلی وقته رها کردم...این ادرس وب جدیدمه...
بی معرفت من نیومد تو همف راموشمون کردی؟
لوگوتو گذاشتم توی وبم.....
منم لوگو دارم...دوس داشتی بذار توی وبت..خیلیییییییییییی خوشحالم میکنی....
بیا حتما حتما حتمااااااااااااااااااااااااا

سلام مهدی جان
منم شیدا فراهانی....
قبلا وبلاگ www.biaaatoo.blogfa.com رو داشتم...یادته؟
اون وب رو خیلی وقته رها کردم...این ادرس وب جدیدمه...
بی معرفت من نیومد تو همف راموشمون کردی؟
لوگوتو گذاشتم توی وبم.....
منم لوگو دارم...دوس داشتی بذار توی وبت..خیلیییییییییییی خوشحالم میکنی....
بیا حتما حتما حتمااااااااااااااااااااااااا

ملیکا 1391/04/12 ساعت 19:12 http://melikalove.blogfa.com

سلام خوبی
شعرهایت را میخوانم خیلی خیلی به دلم می نشینه موفق باشی و پاینده

سلام استاد خوبی ممنونم که اومدی و متشکرم بابت لطف و محبتی که داری مرس ی

بـ ـرای خـ ـانـ ـه ام چـ ـنـ ـد مـ ـتــ ـر آسـ ـمـ ـان

و دو جـیـ ـن سـ ـتـ ـاره خـواهـ ـم خـ ـریـ ـد

نـ ـمــ ـیـخـواهـ ـم ایـ ـنـ ـجـ ـا غـ ـریـ ـبـ ـی کـ ـنـ ـی

مـــاه مــ ـــن..

گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند...

شاید چون آرزوهایم بلندند

ولی درخت سر سبز و شاداب صبرم می گوید:



امیدی هست ، چون خدایی هست.

ممنونم استاد جالب و زیبا بود متشکرم که دعوت کردید
شما همیشه به من لطف دارید

سلام خوبی
ممنونم که اومدی بهم سر زدی خوشحال شدم داداش موفق باشی

سلام وقت به خیر
من با این موضوع جدید اپم و منتظر حضور گرم شما هستم
واژه خیانت واژه ای‌کاملا آشناست و آن را بارها شنیده‌اید، بارها شنیده‌اید که مردی به زنش خیانت کرد و دور از چشم اوبا زنی دیگر ار تباط برقرار کرده است . و بارها نیز با خود گفته‌اید چرا این‌گونه شد، چرا؟ مگر زن او چه چیزی کم داشت؟ او که از هر نظر زنی کامل و نمونه بود چرا شوهرش قدر او را ندانست؟ و انواع این پرسش‌ها که تا به حال نتوانسته‌اید برای آن پاسخی پیدا کنید.
(باتشکراز شما دوست عزیز

سلام..
ممنون از حضور و دعوتتان...
در دایره‌ای که آمدن و رفتن ماست
آن را نه بدایت نه نهایت پیداست
کس می نزند دمی در این معنی راست
کاین آمدن از کجا و رفتن به کجاست

یا علی اکبر...
بروزم ومنتظر انتقادات...
یاعلی...

مدیا 1391/04/10 ساعت 12:08 http://ladyrock.blogfa.com

روزهای بلند بی تو بودن می گذرند
اما دل نوشته هایم هنوز
بوی تو را می دهند . . .
و عطر یادت مشامم را نوازش میدهد انگار که هستی . . .!!!

آپمممممممممممممممم

دوست 1391/04/10 ساعت 10:22 http://www.mssm1375.blogfa.com

باعرض سلام خدمت شما دوست هنرمند
کارزیبا و پر احساسی بود
برای پیشرفت روزافزون ازکار های خواننده های هم سبکتان حتما بهره ببرید
باتشکر فراوان از شما دوست عزیز

سید حسن سعید زاده 1391/04/10 ساعت 08:36

سلام.
ممنون از حضورتون.
شعر زیبایی خواندم
موفق و موید باشید

کوله بارم بر دوش...

سفری باید رفت...

سفری بی همراه...

گم شدن تا ته تنهایی محض...

باز تنهایی من با من گفت:

هر کجا لرزیدی، از سفر ترسیدی،

تو بگو از ته دل...

من خدارا دارم...


Sahar 1391/04/09 ساعت 21:30 http://daftaresepid.jbg.ir

سلام و درود جناب علیپور ارجمند
خوشا به این حس ناب عاشقی تان
عاشقانه ای زیباست که لذت بخش بود زمزمه اش
احسنت
همواره بنویس شاعر
قلمتان جاودان
احساستان در امان باد

Sahar 1391/04/09 ساعت 21:27 http://daftaresepid.jbg.ir

من تو را در لباس شاعری میبینم

که تا ابد در آخر پاییز ایستاده

از یلدا,شب گریزان است

و باد شعرهایش را تا ناکجای تاریخ پراکنده

و ما چون بارانی هستیم که همدیگر را خیس میکنیم...

ahmad 1391/04/09 ساعت 20:15 http://tanhae1.blogfa.com/

سلام
ممنون از دعوتت
خیلی زیبا بود

roya 1391/04/09 ساعت 19:12 http://www.romantick.blogfa.com

سلام مهدی عزیز
خیلی زیبا بود....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد